مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

آخرین مقالات

آشنایی با آمونیوم پرسولفات، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات

آشنایی با آمونیوم پرسولفات، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات

آشنایی با آمونیوم پرسولفات، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات

آمونیوم پرسولفات، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات چیستند؟

پیشگفتار

آمونیوم پرسولفات، سدیم و پتاسیم پرسولفات در کجا بکار می روند ؟ این ارزیابی تحت طرح ملی اطلاع رسانی و ارزیابی مواد شیمیایی صنعتی (NICNAS) انجام شد.این طرح توسط مصوبه 1989مواد شیمیایی صنعتی (اعلان و ارزیابی) ایجاد شد که در 17 ژوئیه 1990 به مرحله اجرا درآمد. هدف اصلی NICNAS کمک به محافظت از افراد در محل کار، اجتماع و محیط زیست در برابر اثرات مضر مواد شیمیایی صنعتی است. برای خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی با شرکت بازرگانی نسیم تجارت در تماس باشید . ارزیابی‌های NICNAS با همکاری Environment Australia و بخش خدمات درمانی انجام می‌شود که به ترتیب ارزیابی‌های بهداشت محیطی و بهداشت عمومی را انجام می‌دهند.

آشنایی با آمونیوم پرسولفات جهت شروع فرآیند خرید و فروش

دو برنامه عمده NINCAS عبارتند از: ارزیابی اثرات بهداشتی و زیست محیطی مواد شیمیایی صنعتی جدید قبل از واردات یا تولید؛ و دیگری تمرکز بر ارزیابی مواد شیمیایی در حال استفاده در استرالیا در پاسخ به نگرانی­های خاص در مورد سلامتی یا اثرات زیست محیطی آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات. نسیم تجارت متخصص فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی در کشور.

.

یک مکانیسم ایجاد شده در NICNAS برای اولویت بندی و ارزیابی هزاران ماده شیمیایی موجود در استرالیا وجود دارد. مواد شیمیایی انتخاب شده برای ارزیابی به عنوان مواد شیمیایی موجود اولویت دار نامیده می شوند. شرکت بازرگانی نسیم تجارت، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی، سدیم پرولفات و پتاسیم پرسولفات. این گزارش مواد شیمیایی موجود اولویت دار توسط مدیر (اعلان و ارزیابی مواد شیمیایی) مطابق با مصوبه تهیه شده است. بر اساس این مصوبه، تولیدکنندگان و واردکنندگان مواد شیمیایی موجود با اولویت باید برای ارزیابی درخواست دهند.

آمونیوم پرسولفات، سدیم و پتاسیم پرسولفات

به متقاضیان ارزیابی یک نسخه پیش‌نویس گزارش داده می‌شود و 28 روز فرصت داده می‌شود تا مدیر را در مورد اشتباهات خود مطلع کنند. پس از اصلاح هر گونه اشتباه، مدیر یک نسخه از پیش نویس گزارش ارزیابی را در اختیار متقاضیان و سایر اشخاص ذینفع قرار می دهد تا مورد بررسی قرار گیرد. دوره اظهار نظر عمومی به مدت 28 روز است که در طی آن درخواست تغییر در گزارش ممکن است انجام شود. در صورت درخواست تغییرات، تصمیم مدیر در مورد هر درخواست در دسترس هر پاسخ دهنده و سایر طرف های ذینفع قرار می گیرد (برای یک دوره 28 روزه دیگر). اطلاعیه ­های مربوط به نظرات عمومی و تصمیمات اتخاذ شده در روزنامه Commonwealth Chemical Gazette منتشر می شود.

خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، سدیم و پتاسیم پرسولفات

مطابق با مصوبه، انتشار گزارش اعلامیه این ماده شیمیایی را به عنوان یک ماده شیمیایی موجود در اولویت لغو می‌کند، بنابراین تولیدکنندگان و واردکنندگانی که مایل به معرفی این ماده شیمیایی در آینده هستند، نیازی به درخواست ارزیابی ندارند. خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم. با این حال، تولیدکنندگان و واردکنندگان باید از وظیفه خود برای ارائه هرگونه اطلاعات جدید به NINCAS، همانطور که طبق بخش 64 مصوبه آمده، آگاه باشند.

برای اهداف بخش 78 (1) قانون، نسخه‌هایی از گزارش‌های ارزیابی برای ارزیابی‌های مواد شیمیایی جدید و موجود ممکن است توسط عموم در کتابخانه کمیسیون ملی بهداشت و ایمنی شغلی (NOHSC) بررسی شود. گزارش های خلاصه در روزنامه Commonwealth Chemical Gazette منتشر شده است که در کتابخانه NOHSC نیز در دسترس عموم قرار دارد.

شرکت بازرگانی نسیم تجارت متخصص خرید و فروش عمده و جزئی آمونیوم پرسولفات ، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات می باشد.

برای مطالعه مقاله مشخصات آمنیوم پرسولفات ، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات روی این لینک کلیک فرمایید .

کپی‌هایی از این گزارش و سایر گزارش‌های شیمیایی موجود در اولویت در وب‌سایت NINCNA موجود است. نسخه های چاپی از NINAS یا با استفاده از فرم درخواست تجویز شده در پایان این گزارش یا مستقیماً از آدرس زیر در دسترس است:

GPO Box 58

سیدنی

NSW 2001

استرالیا

تلفن: +61 (02) 9577 9437

فکس: +61 (02) 9577 9465 یا +61 (02) 9577 9465 9244

سایر اطلاعات در مورد NINCAS - جهت تسهیل در فرآیند خرید و فروش آمونیوم پرسولفات، سدیم و پتاسیم پرسولفات

سایر اطلاعات در مورد NINCAS (همچنین در صورت درخواست وجود موجودی) عبارتند از:

  • منشور خدمات NICNAS؛
  • برگه های اطلاعات ثبت شرکت NICNAS؛
  • برگه های اطلاعاتی در مورد اولویت برنامه­های ارزیابی شیمیایی موجود و جدید. خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم.
  • برگه های اطلاعات ایمنی در مورد مواد شیمیایی که به عنوان مواد شیمیایی موجود اولویت دار ارزیابی شده اند.
  • جزئیات اشتراک برای دفترچه راهنمای NICNAS برای اطلاع دهندگان؛ و
  • جزئیات اشتراک برای Commonwealth Chemical Gazette.

خرید و فروش آمونیوم پرسولفات، سدیم و پتاسیم پرسولفات از تعهدات ماست. شرکت بازرگانی نسیم تجارت. اطلاعات بیشتر در مورد NICNAS را می توانید در وب سایت NINCNA مشاهده کنید:

http://www.nicnas.gov.au

سایر اطلاعات در مورد مدیریت مواد شیمیایی محل کار را می توان در وب سایت کمیسیون ملی بهداشت و ایمنی شغلی یافت:

http://www.nohsc.gov.au

آشنایی با آمونیوم پرسولفات، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات

بررسی اجمالی آمونیوم پرسولفات، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات

آمونیوم، پتاسیم و سدیم پرسولفات (به ترتیب با شماره ثبت CAS  7727-54-0و7727-21-1و 7775-27-1،) برای ارزیابی کامل در 7 آوریل 1998 اولویت مواد شیمیایی موجود اعلام شد.

 این اظهارات به دلیل نگرانی در مورد استفاده گسترده آنها به عنوان مواد تشکیل دهنده دکلره­های مورد استفاده در صنعت آرایشگری و شیوع بیماری های پوستی و آسم در آن حرفه و اینکه اطلاعات موجود در مورد هشدارهای خطر ناکافی بود، اعلام شد. خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم. اعلام این مواد شیمیایی در آرایشگری محدود به ارزیابی بهداشت و ایمنی شغلی و سلامت عمومی بود. خرید آمونیوم پرسولفات به صورت مطمئن از طریق تماس با ما.

استفاده از آمونیوم پرسولفات، سدیم و پتاسیم پرسولفات برای دکلره کردن مو

حجم پرسولفات های وارد شده در فرمولاسیون محصولات دکلره کردن مو تقریباً 6.5 تن در سال است که تقریباً 4.5 تن در سال به محصولات مصرفی فرموله می­شود. خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم. حجم واردات محصولات فرموله شده برای مصرف مصرف کننده تقریباً 3.4 تن در سال و برای مصارف سالن­های آرایشگاهی تقریباً 127 تن در سال است. حداقل 13 محصول مصرفی خانگی و تقریباً 40 محصول آرایشگاهی در استرالیا موجود است. خرید و فروش آمونیوم پرسولفات، سدیم و پتاسیم پرسولفات تخصص ماست . محصولات مصرفی خانگی از نظر محتوای پرسولفات از 45٪ تا 82.5٪ متفاوت است در حالی که محتوای پرسولفات محصولات سالن­های آرایشگاه از 22٪ تا 88٪ متغیر است. هیچ اطلاعاتی در مورد سینتیک و متابولیسم پرسولفات ها در انسان یا هر گونه حیوانی وجود ندارد.

آزمایشات انجام شده در خصوص تماس با آمونیوم پرسولفات صنعتی حین خرید ، فروش یا کار با ماده

در حیوانات آزمایشگاهی، نمک­های پرسولفات با مصرف یک دوز مضر هستند. این نمک­ها باعث ایجاد سوزش در پوست، چشم و دستگاه تنفسی و همچنین باعث حساسیت پوستی و تنفسی می­شوند. خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم. نشانه هایی از اثرات عمدتاً موضعی در مواجهه مکرر وجود دارد. اثرات آن در انسان شامل حساسیت تماسی فوری و تاخیری، کهیر تماسی، رینیت، برونشیت و آسم (شروع زودرس و دیررس) است. پرسولفات ها جهش زا یا سرطان زا نیستند. ما متخصص در فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی هستیم . برای خرید امن و با کیفیت آمونیوم پرسولفات صنعتی به ما اعتماد کنید .

مواجهه شغلی با آمونیوم پرسولفات صنعتی ، سدیم و پتاسیم پرسولفات حین کار یا خرید و فروش آن

مواجهه شغلی می­تواند از طریق استنشاق و تماس پوستی در کارگران کارخانه های فرمولاسیون و آرایشگران حرفه­ای رخ دهد.خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم. اقدامات کنترل شغلی مانند تهویه مکشی محلی و استفاده از تجهیزات حفاظت فردی در کارخانه های فرمولاسیون استفاده می­شود. خرید و فروش آمونیوم پرسولفات، سدیم و پتاسیم پرسولفات، تخصص شرکت بازرگانی نسیم تجارت است . هیچ کنترل مهندسی در سالن­ها وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که کمتر از 50 درصد آرایشگران از دستکش برای دکلره کردن استفاده کنند و مناطق اختلاط ویژه فقط در سالن های بزرگتر رایج است. فرمولاسیون­های بدون غبار به راحتی در استرالیا موجود است که قرار گرفتن در معرض استنشاق را کاهش می دهد. با این حال، در حال حاضر، تعداد کمی از تقویت کننده های دکلره کننده به طور خاص به عنوان کرم در دسترس هستند. عموم مردم هنگام انجام دکلره مو در خانه یا به عنوان مشتریان آرایشگر در معرض نمک های پرسولفات قرار می­گیرند.

آشنایی با آمونیوم پرسولفات، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات

خطرات سلامتی آرایشگران حین کار ، خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، سدیم و پتاسیم پرسولفات بصورت محافظت نشده

خطرات اصلی برای سلامتی آرایشگران حرفه ای رینیت، برونشیت، آسم و التهاب پوستی تماسی تحریک کننده و آلرژیک است. خطر عوارض تنفسی در بین آرایشگرانی که از فرمولاسیون های موثر بدون غبار استفاده می کنند کم است، اما در بین آرایشگرانی که از فرمولاسیون های پودری رایج و فرمولاسیون های بدون غبار غیر موثر استفاده می کنند، بسیار بیشتر است.خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم. شرکت بازرگانی نسیم تجارت متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات، سدیم و پتاسیم پرسولفات میباشد. با این حال، التهاب پوستی دست­ها می­تواند با قرار گرفتن مکرر در معرض محرک ­هایی مانند آب و شامپو و قرار گرفتن در معرض سایر آلرژی­زا ها بسیار شایع باشد. التهاب پوستی ناشی از پرسولفات ها احتمالاً تا 5 درصد از آرایشگران را تحت تأثیر قرار می­دهد.

فرمولاسیون بی خطر استفاده و کار ، خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

از آنجایی که فرمولاسیون­های بی خطر و موثر فراوانی در دسترس است، توصیه می­شود فرمولاسیون های بدون غبار از بازار حذف شوند. ترکیبات کرمی یا به عنوان اولویت بعدی، فرمولاسیون موثر بدون غبار ترجیح داده می شود.خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم. فرمولاسیون هایی که به طور موثر عاری از غبار نیستند باید از بازار حذف شوند.

نمک های آمونیوم و پتاسیم در حال حاضر در فهرست مواد خطرناک NOHSC [NOHSC:10005(1999)] قرار دارند و در دسته بندی مضر از طریق راه دهانی، سوزش چشم، پوست و سیستم تنفسی و به عنوان حساس کننده­های پوست و تنفسی طبقه بندی می­شوند. عبارات خطر R22: مضر در صورت بلعیدن، R36: تحریک کننده برای چشم، R37: تحریک کننده برای سیستم تنفسی، R38: تحریک کننده برای پوست، R42: ممکن است باعث ایجاد حساسیت در اثر استنشاق شود و R43: ممکن است باعث ایجاد حساسیت در تماس با پوست شود. علاوه بر این طبقه بندی، عبارت خطر R8: تماس با مواد قابل احتراق ممکن است باعث آتش سوزی شود و علامت “O” برای اکسیداسیون اختصاص داده شده است. توصیه می شود که سدیم پرسولفات در فهرست NOHSC از مواد خطرناک تعیین شده با همان طبقه بندی و عبارات خطر گنجانده شود. فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی تخصصی ما است.

نتایج بررسی ها

MSDS و برچسب‌های فعلی محصولات سالنی عموماً ناکافی بودند، برای مثال، هیچ محصول سالنی عبارت خطر حتمی برای حساسیت تنفسی را شامل نمی‌شد. طبق مقررات شیوه های تجاری (استانداردهای اطلاعات محصولات مصرفی) (آرایشی)، لوازم آرایشی مصرفی باید با مواد تشکیل دهنده آنها برچسب گذاری شوند و این مورد برای 13 محصول مصرفی ارزیابی شده بود. خرید و فروش آمونیوم پرسولفات، سدیم و پتاسیم پرسولفات .

تامین کنندگان مواد شیمیایی خالص و محصولات دکلره کننده مو باید MSDS و برچسب­های خود را به روز کنند تا با طبقه بندی فوق مطابقت داشته باشد. از آنجایی که نمک‌های پرسولفات مواد شیمیایی خطرناکی هستند، کارفرمایان موظفند ارزیابی خطر را در محل کار فردی خود انجام دهند و در صورت لزوم اقدامات کنترلی و نظارت بهداشتی مناسب را اجرا کنند. همچنین توصیه­هایی در رابطه با بهبود آموزش برای کارگران سالن و ایجاد یک استاندارد مواجهه شغلی ارائه شده است.

نتیجه تحقیق جهت تسهیل در فرآیند انتخاب برای خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی و بهداشتی ، سدیم و پتاسیم پرسولفات

آمونیوم، پتاسیم و سدیم پرسولفات برای استفاده در ترکیبات مو در جدول 6 استاندارد برای برنامه ریزی یکنواخت داروها و سموم فهرست شده است. MSDS شرکت و برچسب‌های محصول باید اصلاح شود تا الزامات برنامه را با توجه به دستورالعمل‌های کمک‌های اولیه، اظهارات هشدار و دستورالعمل‌های ایمنی منعکس کند. خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم

شرکت بازرگانی نسیم تجارت متخصص خرید و فروش عمده و جزئی آمونیوم پرسولفات ، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات می باشد.

برای مطالعه مقاله کاربرد آمونیوم پرسولفات در صنایع آرایشی و بهداشتی لطفا روی این لینک کلیک فرمایید .

فهرست مخفف ها و علائم اختصاری

ACGIH

کنفرانس آمریکایی بهداشت متخصصان صنعتی دولتی

ADG

کد استرالیا برای حمل و نقل کالاهای خطرناک از طریق جاده و راه آهن خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم

AHR

بیماری پاسخ دهی هوایی

aq

رقیق

bw

وزن بدن

CAS

خدمات چکیده­های شیمی

CIR

بررسی مواد آرایشی

CTFA

انجمن لوازم آرایشی، بهداشتی و عطری (ایالات متحده آمریکا)

CTFAA

انجمن لوازم آرایشی، بهداشتی و عطری استرالیا

DNA

اسید دئوکسی ریبونوکلئیک

EASE

برآورد و ارزیابی قرار گرفتن در معرض مواد

EINECS

فهرست کالای اروپایی مواد شیمیایی تجاری موجود

fMLP

فرمیل-متیونیل-لوسیل-فنیل آلانین

g

گرم

h

ساعت

IUCLID

پایگاه بین المللی اطلاعات شیمیایی یکنواخت

kg

کیلوگرم

LC50

غلظت کشنده متوسط

LD50

دوز کشنده متوسط

LOAEL

پایین ترین سطح اثر نامطلوب مشاهده شده

LTB4

لوکوترین بی 4

 

میکروگرم

mg/m3

میلی گرم بر متر مکعب

mg/kg

میلی گرم در کیلوگرم

mL

میلی لیتر

MSDS

برگه اطلاعات ایمنی مواد

NDPSC

کمیته ملی مواد و جدول مسمویت

NOAEL

سطح بدون مشاهده اثر نامطلوب

NOHSC

کمیسیون ملی بهداشت و ایمنی شغلی

PMN

نوتروفیل پلی مورفونکلئر

ppm

قسمت در میلیون

RAST

آزمون رادیو آلرژی – جاذب

SUSDP

استاندارد برای برنامه ریزی یکسان داروها و سموم

TWA

میانگین وزنی زمان

واژه نامه

دکلره: عامل یا محصولی که برای از بین بردن رنگ از مو با اکسیداسیون رنگدانه های رنگی طراحی شده است.

دکلره کردن: فرآیند از بین بردن رنگ از مو. این فرآیند شامل روشن کردن و حذف رنگ است.

خرید، فروش، آمونیوم، پرسولفات، سدیم، پتاسیم

تقویت کننده دکلره: ماده ای که عملکرد دکلره یک اکسیدان را افزایش می دهد.

حذف رنگ: دکلره کردن رنگدانه طبیعی یا مصنوعی مو

قوام مرطوب: بافت یک پودر پس از افزودن روغن یا سایر عوامل مایع، به منظور تشکیل دانه های شل

هایلایت کردن: دکلره کردن بخش‌هایی از مو

لایت کردن مو: فرآیند دکلره کردن که شامل تغییر رنگ محدود در مو است

خارج از پوست سر : درمانی که شامل قسمت های انتهایی ساقه مو می شود

روی پوست سر : درمانی که تمام طول ساقه مو را شامل می شود

روتوش کردن: دکلره کردن موهایی که از دکلره قبلی دوباره رشد کرده اند

استریکینگ: تکنیکی که منجر به دکلره شدن تعداد محدودی از تارهای مو می شود.

افتخار ما ، خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی برای شماست . برای مشاوره تخصصی ، اینجا را کلیک کنید.

Visits: 26

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.