مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

آخرین مقالات

تاثیر آمونیوم پرسولفات بر الیاف سلولزی

تاثیر آمونیوم پرسولفات بر الیاف سلولزی

تاثیر آمونیوم پرسولفات بر الیاف سلولزی

مقاله : تاثیر آمونیوم پرسولفات بر الیاف سلولزی

منابع الیاف

اگرچه میزان مصرف الیاف بازیافتی در حال افزایش است اما میزان مصرف این نوع الیاف در تولید محصولات کاغذی دارای محدودیت است و استفاده ۱۰۰% از الیاف بازیافتی بسیار مشکل است . تولیدکننده آمونیوم پرسولفات قیمت فروش قرص کاربرد . بخش اعظم الیاف بکر از منابع چوبی تولید می شود اگرچه گیاهان یکساله نیز در این زمینه نقش مهمی ایفا میکنند. حدود ۳۰٪ از سطح کره زمین را جنگلها پوشانده اند و از حدود نیمی از این مساحت . تولیدکننده آمونیوم پرسولفات. به صورت تجارتی بهره برداری میشود بیش از ۸۰٪ از کل چوبهای صنعتی از جنگلهای آمریکای شمالی اروپا و روسیه تأمین می شود. تقریباً دو سوم این چوب به صورت الواری و چوبهای روکشی مصرف می شود. تولیدکننده آمونیوم پرسولفات قیمت فروش قرص کاربرد . معمولاً صنایع خمیر و کاغذ از چوب کاتینی که برای چوب بری و تهیه روکش مناسب نیست یا از ضایعات صنایع چوب بری و روکش استفاده میکند. سوزنی برگان و پهن برگان هر دو برای ساخت کاغذ مورد استفاده هستند که البته از نظر مورفولوژی الیاف و خصوصیات کاغذسازی اختلاف زیادی با همدیگر دارند. تولیدکننده آمونیوم پرسولفات قیمت فروش قرص کاربرد. الیاف سوزنی برگان نسبت به الیاف پهن برگان بلندتر و مقاومتر هستند و نقش اصلی در تأمین مواد خام کاغذسازی دارند.

-آمونیوم-پرسولفات-بر-الیاف-سلولزی-1

آمونیوم پرسولفات چه تغییری در الیاف ایجاد می کند ؟

با وجود ،این به دلیل اینکه این الیاف به راحتی سبب تولید توده های میکروسکوپی الیاف درهم رفته در حین فرایند شکل گیری کاغذ می شوند، تولیدکننده آمونیوم پرسولفات قیمت فروش قرص کاربرد . کاغذی با توزیع غیر یکنواخت الیاف و با خصوصیات کیفیتی و ظاهری ضعیفتر تولید میکنند از این رو در صنایع کاغذ استفاده از مخلوطی از الیاف سوزنی برگان و پهن برگان برای جبران همزمان مشکلات مربوط به مقاومت و و
شکل پذیری کاغذ امری معمول .است خصوصیات الیاف پهن برگان سوزنی برگان در فصل ۲ بیشتر تشریح شده است. الیاف غیرچوبی به رغم مقادیر نسبتاً کم دارای اهمیت هستند، تولیدکننده قیمت فروش قرص کاربرد آمونیوم پرسولفات . بخصوص در کشورهای در حال توسعه که استفاده از مواد خام بومی میتواند تا حد زیادی سبب کاهش هزینه واردات کاغذ گردد. مهمترین منابع الیاف غیرچوبی شامل باگاس، خیزران، جوت ،رامی کنف کتان و پنبه است.
-آمونیوم-پرسولفات-بر-الیاف-سلولزی-1

الیاف و آمونیوم پرسولفات

البته انواع علفها مانند علف اسپارتو ، و کاه و کلش گندم، جو، چاودار و برنج نیز در این زمینه مطرح هستند قیمت فروش قرص کاربرد تولیدکننده آمونیوم پرسولفات . مهمترین مزیت این گیاهان نسبت به چوب رشد آنها در مناطق غیر جنگلی در شرایط نامناسب بارندگی و خاک است. در مجموع میزان بازده تولید در واحد سطح کشت آنها بیشتر از چوب است. به عنوان مثال بازده تولید . تولیدکننده قیمت فروش قرص کاربرد آمونیوم پرسولفات . کاه در هر هکتار حدود ۲۰ تن است که تا حد زیادی بیشتر از رشد سالانه اکثر درختان جنگلی است. سرعت برداشت گیاهان غیر چوبی نیز نسبتاً زیاد است یک یا دو سال بعد از کاشت در حالی که برای برداشت چوب به حدود ۱۰ تا ۲۰ سال زمان نیاز هست. خصوصیات کاغذسازی هر یک از گیاهان غیر چوبی از یکی به دیگری و با چوب متفاوت است که عمدتاً به اختلاف مورفولوژی الیاف این گیاهان و تا حدودی هم به اختلاف ترکیبات شیمیایی دیوارهٔ الیاف آنها مربوط می شود. تولیدکننده آمونیوم پرسولفات قیمت فروش قرص کاربرد . تصاویر مقایسه ای انواع الیاف گیاهان غیر چوبی در شکل آمده است.

-آمونیوم-پرسولفات-بر-الیاف-سلولزی-1

Visits: 665

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.