مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

آخرین مقالات

تاثیر استفاده از آمونیوم پرسولفات در تولید انواع کاغذ

تاثیر استفاده از آمونیوم پرسولفات در تولید انواع کاغذ

تاثیر استفاده از آمونیوم پرسولفات در تولید انواع کاغذ

مقاله : آمونیوم پرسولفات کاغذ – مقاله گردآوری شده : تاثیر استفاده از آمونیوم پرسولفات در تولید انواع کاغذ

انواع کاغذ

بیش از ۴۰٪ از تمامی کاغذهای تولید شده در جهان برای هدفهای ارتباطی تولیدکننده آمونیوم پرسولفات صنعتی قیمت قرص و اطلاع رسانی مصرف میشود روزنامه چاپ و (تحریر) و بیش از ۵۰٪ برای مصارف بسته بندی و بهداشتی به کار میرود) .
حدود ۱۰ درصد   باقیمانده شامل کاربردهای ویژه‌ای مانند کاغذهای سازی کیسه چای تولیدکننده آمونیوم پرسولفات صنعتی قیمت قرص عایق سازی الکتریکی در مبدل ها و غیره است.
 کاغذ را بر اساس وزن واحد سطح آن وزن پایه یا گرماژ بسته بندی می کنند. وزن پایه کاغذهای بهداشتی و طی شود ۱۰ تا ۴۰ گرم بر متر مربع کاغذ روزنامه ۴۰ تا ۵۰ گرم بر متر مربع چاپ و تحریر ۶۰ تا ۹۰ گرم بر متر مربع و انواع مقوا بیش از ۱۰۰ گرم بر متر مربع است به دلیل نیاز به تامین بعضی از خصوصیات در محصول پایانی تولیدکننده آمونیوم پرسولفات صنعتی قیمت قرص مثل مقاومت در و تر یا قابلیت جذب آب در تولید انواع کاغذ از از نظر شیمیایی روش تولید اختلاف زیادی وجود دارد.
-آمونیوم-پرسولفات-بر-الیاف-سلولزی-1

ترکیب شیمیایی کاغذ - آمونیوم پرسولفات کاغذ

 از آنجا که کاغذ از الیافی ساخته می شود که قبلا تحت تأثیر تیمارهای فیزیکی و شیمیایی قرار گرفته‌اند سلولهای گیاهی حاصل از ترکیب شیمیایی ثابتی نسبت به ساختار منابع گیاهی اولیه برخوردار نیستند.تولیدکننده آمونیوم پرسولفات صنعتی قیمت قرص سلولهای گیاهی عمدتاً از پلیمرهای کربوهیدراتی آغشته شده به مقادیر مختلف لیگنین یک ترکیب پلیمری آروماتیک که میزان آن با افزایش سن گیاه افزایش می یابد و در حین فرایند لیگنینی شدن تولید میگردد تشکیل شده.اند این ترکیبات و ساختمان شیمیایی و نقش آنها در مقالات بعدی آمده است تولیدکننده آمونیوم پرسولفات صنعتی قیمت قرص. بخش کربوهیدراتی سلول به طور عمده از پلی ساکارید سلولز تشکیل شده است بخشی از این ترکیبات شامل پلی ساکاریدهای غیر ساختمانی با وزن مولکولی کم به نام همی سلولزها هستند که نقش بسیار مهمی در خصوصیات خمیر و کاغذ دارند به نظر می رسید که با توجه به نام همی سلولزها این ترکیبات با سلولز ارتباط داشته باشند و به روش مشابهی تولیدکننده آمونیوم پرسولفات صنعتی قیمت قرص با سلولز بیوسنتز شده .باشند اما در حال حاضر به خوبی مشخص شده است که این پلی ساکاریدها به روش متفاوتی بیوسنتز میشوند و نقش ویژه ای در دیواره سلولی گیاهان ایفا میکنند علاوه بر این ترکیبات ،مهم مقادیر کمی از مواد آلی قابل استخراج و مقادیر بسیار کمی از مواد معدنی تولیدکننده آمونیوم پرسولفات صنعتی قیمت قرص نیز در دیواره سلولی الیاف وجود دارد. 

-آمونیوم-پرسولفات-بر-الیاف-سلولزی-1

ترکیبات شیمیایی مهم چوب

نسبت به ساختار منابع گیاهی اولیه برخوردار نیستند. سلولهای گیاهی عمدتاً از پلیمرهای کربوهیدراتی آغشته شده به مقادیر مختلف لیگنین یک ترکیب پلیمری آروماتیک که میزان آن با افزایش سن گیاه افزایش می یابد تولیدکننده آمونیوم پرسولفات صنعتی قیمت قرص و در حین فرایند لیگنینی شدن تولید میگردد تشکیل شده.اند این ترکیبات و ساختمان شیمیایی و نقش آنها در مقالات بعدی خواهد آمد. بخش کربوهیدراتی سلول به طور عمده از پلی ساکارید سلولز تشکیل شده است بخشی از این ترکیبات شامل پلی ساکاریدهای غیر ساختمانی با وزن مولکولی کم به نام همی سلولزها هستند تولیدکننده آمونیوم پرسولفات صنعتی قیمت قرص که نقش بسیار مهمی در خصوصیات خمیر و کاغذ دارند به نظر می رسید که با توجه به نام همی سلولزها این ترکیبات با سلولز ارتباط داشته باشند و به روش مشابهی با سلولز بیوسنتز شده .باشند اما در حال حاضر به خوبی مشخص شده است که این پلی ساکاریدها تولیدکننده آمونیوم پرسولفات صنعتی قیمت قرص به روش متفاوتی بیوسنتز میشوند و نقش ویژه ای در دیواره سلولی گیاهان ایفا میکنند علاوه بر این ترکیبات ،مهم مقادیر کمی از مواد آلی قابل استخراج و مقادیر بسیار کمی از مواد معدنی نیز در دیواره سلولی الیاف وجود دارد.

-آمونیوم-پرسولفات-بر-الیاف-سلولزی-1

Visits: 666

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.