مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

آخرین مقالات

اکسیداسیون نشاسته کاتالیز شده توسط آمونیوم پرسولفات

اکسیداسیون نشاسته کاتالیز شده توسط آمونیوم پرسولفات

اکسیداسیون نشاسته کاتالیز شده توسط پرسولفات

اکسیداسیون نشاسته بوسیله آمونیوم پرسولفات : اکسیداسیون نشاسته ذرت تغییر نیافته در حضور پرسولفات تحت شرایط مختلف مورد مطالعه قرار گرفته‌است. این روش با استفاده از پرسولفات کاتالیز شده نقره منجر به یک محصول اکسیداسیون خاکستری رنگ حاوی مقادیر کربونیل برابر اما مقدار کربوکسیل کم‌تر در مقایسه با یک نمونه نشاسته اکسید شده صنعتی شد. اکسیداسیون هوا از نشاسته در حضور پرسولفات یک محصول اکسیداسیون بی‌رنگ با محتوی کربوکسیل کم اما کربونیل بالا ایجاد کرد. تابش نور ماورا بنفش در طول فرآیند اکسیداسیون، تاثیر کمی بر میزان اکسیداسیون دارد. مشخص شد که آمونیوم پرسولفات نسبت به پتاسیم پرسولفات، اکسیدانی بهتر است. خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی برای انجام اکسیداسیون نشاسته در صنعت کاغذسازی با خرید سولفات آمونیوم  از شرکت بازرگانی نسیم تجارت .

-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

اکسیداسیون نشاسته توسط آمونیوم پرسولفات

آمونیوم پرسولفات، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات چیستند؟

گسترده‌ترین روش تجاری مورد استفاده برای اکسیداسیون نشاسته شامل استفاده از هیپوکلریت قلیایی است. اکسیداسیون، نشاسته، آمونیوم، پرسولفات. کاربردهای نشاسته‌های اکسید شده در صنایع نساجی، مواد غذایی، چسب و کاغذ به طور قابل‌توجهی در سال‌های اخیر افزایش‌یافته است. بنابراین، تلاش‌هایی در آزمایشگاه‌های ما برای بررسی روش‌های دیگر اکسیدکننده نشاسته‌ها با توجه به انتقال ویژگی‌های خاص خاص به آن‌ها در حال انجام است. بهتر است بدانید شرکت بازرگانی نسیم تجارت، ملقب به سلطان آمونیوم پرسولفات ایران، متخصصی رویایی در امر خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی جهت تسهیل فرآیند اکسیداسیون نشاسته با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب و عادلانه در ایران است . سلطان آمونیوم پرسولفات ایران ، اخیرا پیشنهاد داد که برای اکسیداسیون هوا از نشاسته را با استفاده از وانادیوم پنج گانه ، استفاده از آمونیوم پرسولفات به عنوان کاتالیزور صورت پذیرد . در این مقاله ما می‌خواهیم در مورد کاربرد پرسولفات برای اکسیداسیون نشاسته ذرت بحث کنیم. ​

-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

بررسی بیشتر اکسیداسیون نشاسته بوسیله استفاده از آمونیوم پرسولفات

در مطالعات او در مورد نشاسته‌های محلول، سامک از سدیم پربورات و آمونیوم پرسولفات به عنوان اکسید کننده استفاده کرد. اما، هیچکدام از آن‌ها محصولات اکسید شده زیادی را ارائه نکردند. اکسیداسیون، نشاسته، آمونیوم، پرسولفات .پتنت های مختلف استفاده از پرسولفات ها و پربورات ها را توصیف می کنند. 

نشاسته اکسید

با این حال، تا آنجا که می دانیم، استفاده از این معرف ها برای اکسیداسیون نشاسته تاکنون به تفصیل مورد بحث قرار نگرفته است. برای اکسیداسیون نشاسته و خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی از لینک تماس با ما ، با شرکت بازرگانی نسیم تجارت تماس حاصل فرمایید . 

ادامه بررسی بیشتر اکسیداسیون نشاسته با آمونیوم پرسولفات

از اثر پرسولفات کاتالیز شده با نقره بر روی گلیکول‌ها، محصولات معمول برش گلیکول، آلدئیدها، کتون‌ها یا هر دو توسط Greenspan و Woodburn با بازدهی در محدوده 40 تا 100%، بسته به گلیکول مورد استفاده، بدست آمدند (معادل 1). پرسولفات کاتالیز شده نقره، بر خلاف اسید پریودیک و تترا استات سرب، نمی تواند به عنوان اختصاصی برای گلیکول های vic طبقه بندی شود. اکسیداسیون قابل توجه و سریع الکل های اولیه و ثانویه (به ترتیب بازده 20-30% آلدهید و کتون) در دمای اتاق مشاهده شد (معادل 2 و 3).

-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768
-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

آلدئیدهای محلول در آب مانند استالدهید نیز به طور کمی با این روش اکسید شدند. ​

بکارگیری آمونیوم پرسولفات صنعتی جهت تسریع اکسیداسیون نشاسته

سلطان آمونیوم پرسولفات ایران ، شرکت نسیم تجارت، مطالعات علمی گسترده ای در خصوص کاربرد آمونیوم پرسولفات در عملیات اکسید نمودن نشاسته کاغذسازی انجام داد. براساس این یافته‌های گرینسپن و وودبرن، ما در ابتدا تصمیم گرفتیم امکان‌سنجی استفاده از پرسولفات کاتالیز شده نقره برای اکسیداسیون نشاسته ذرت تغییر نیافته را بررسی کنیم. اکسیداسیون، نشاسته، آمونیوم، پرسولفات.

و در ادامه تحقیقات

به منظور حذف اسیدهای چرب ناخواسته از آن، نشاسته ذرت تغییر نیافته به مدت یک روز در معرض استخراج مداوم با متانول قرار گرفت. اکسیداسیون با هم زدن در یک دوغاب آبی تیره رنگ حاوی نشاسته ذرت، پتاسیم پرسولفات و نیترات نقره در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برای 24 ساعت انجام شد. سپس مخلوط واکنش فیلتر شد، جامد چندین بار با آب شسته و خشک شد.

نتیجه اولیه استفاده از آمونیوم پرسولفات صنعتی

طیف مادون‌قرمز (‏nujol)‏ محصول، جذب کربونیل را در cm-1 ۱۶۵۰ نشان داد و طیف با طیف نشاسته‌ای اکسید شده تجاری (‏کلینتون X-Gum صنعتی) ‏یکسان بود. مقدار کربوکسیل محصول با روش تیتراسیون خمیر متتیسون و لژاندر تعیین شد. مقدار کربنیل کل با استفاده از روش هیدروکلرید هیدروکسی آمین، همانطور که توسط گلادینگ و پوروس گزارش شد، تعیین شد. این نتایج با مقادیر کربوکسیل و کربونیل نشاسته اکسید شده تجاری (‏که توسط ما با استفاده از روش‌های بالا تعیین شد)‏ مقایسه شدند. نتایج در جدول ۱ خلاصه شده‌ است.

شرکت بازرگانی نسیم تجارت ، پیشرو در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی.

جدول ۱. محتوای کربوکسیل و کربونیل نشاسته اکسید شده
-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

نتایج استفاده از آمونیوم پرسولفات صنعتی برای تسریع فرآیند اکسیداسیون نشاسته

از داده‌های ارائه‌شده در جدول ۱ برای این متخصص فروش آمونیوم پرسولفات در ایران مشخص شد که در حالی که محتوای کربونیل دو نمونه نشاسته تقریبا یک‌سان بودند، محتوای کربوکسیل نشاسته اکسید شده نقره ما بسیار کم‌تر از نمونه تجاری بود. اما، نتایج آن طور که از کار گرینسپن و وودبرن انتظار می‌رفت، در مورد تقسیم ویکل‌های محلول در آب چندان امیدوار کننده نبودند. محتوای کربنیلی پایین غیر معمول نمونه نشاسته اکسید شده ما را می توان به عدم انحلال آب نشاسته نسبت داد. علاوه بر این، این روش یک عیب ذاتی و جدی داشت، به این معنا که یک رنگ خاکستری نامطلوب را به نشاسته القا می‌کرد. بنابراین، تلاش‌ها برای توسعه بیشتر این روش کنار گذاشته شد.

-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی جهت تسریع فرآیند اکسیداسیون نشاسته

سپس ما اثر پرسولفات پتاسیم اسیدی (‏pH 5) ‏را بر اکسیداسیون هوا نشاسته ذرت تغییر نیافته مطالعه کردیم.

دوغاب آبی شامل نشاسته و پرسولفات پتاسیم در pH 5 به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد به هم زده شد. برای اکسیداسیون نشاسته و بمنظور کاهش هزینه خرید نشاسته اکسید شده ، از اکسیدکننده محبوب ، آمونیوم پرسولفات صنعتی استفاده می شود . شما می توانید به راحتی برای خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی خود با ما در تماس باشد . یک جریان آهسته اما ثابت از هوا از میان دوغاب عبور داده شد در حالی که حجم آن با استفاده از کندانسور رفلکس ثابت نگه داشته شد. تصفیه، شستشو با آب و خشک کردن، نشاسته اکسیده را نتیجه داد. نتایج تعیین محتوای کربونیل و کربوکسیل در جدول ۲ نشان‌داده شده‌است. این جدول همچنین حاوی داده های تحلیلی در مورد نشاسته اکسید شده با پرسولفات آمونیوم در شرایط مشابه است. ظاهرا اکسیداسیون هوا از نشاسته با استفاده از پرسولفات آمونیوم نتایج بهتری از پتاسیم پرسولفات داد.

جدول ۲.​ ​ محتوای کربوکسیل و کربونیل نشاسته اکسید شده

-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

نتایج عملی بدست آمده از استفاده از آمونیوم پرسولفات صنعتی در خصوص اکسیداسیون نشاسته ذرت

این مشاهده همچنین در توافق با نتایج به‌دست‌آمده توسط ما با استفاده از آمونیوم و متا وانادات سدیم به عنوان کاتالیزور برای اکسیداسیون هوا از نشاسته است. مشخص شد که آمونیوم متا وانادات نسبت به سدیم متا وانادات کاتالیزور بهتری است. مقایسه محتوای کربوکسیل و کربونیل نشاسته هوا – اکسید شده ما در حضور پرسولفات (‏جدول ۲)‏ و نشاسته صنعتی کلینتون X-Gum (‏جدول ۱) ‏نشان می‌دهد که محتوای کربونیل آن‌ها قابل‌مقایسه است در حالی که محتوای کربوکسیل دومی به طور قابل‌توجهی بالاتر بود. ​

-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

نتایج نهایی

براساس نتایج امیدوار‌کننده به‌دست‌آمده توسط ما با استفاده از نور ماورا بنفش (‏UV) ‏در طول اکسیداسیون هوا از نشاسته کاتالیز شده توسط وانادیوم‏ پنچگانه، ما تصمیم گرفتیم تا اثر نور UV را بر اکسیداسیون هوا از نشاسته در حضور پرسولفات مطالعه کنیم. اکسیداسیون نشاسته استخراج‌شده با متانول در دمای اتاق تحت شرایط رقیق‌سازی بالا (‏۲ لیتر آب برای ۲۰ گرم نشاسته) اسیدیته خفیف (pH 5) و وجود پرسولفات آمونیوم (یا پرسولفات پتاسیم) و نور UV از یک لامپ UV 450 وات انجام شد. شرکت بازرگانی نسیم تجارت، سلطان خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی در ایران است .

تکمیل نتیجه نهایی به کارگیری آمونیوم پرسولفات جهت تولید اکسید نشاسته

جریان یکنواختی از هوا از میان دوغاب بالا به مدت ۲۴ ساعت عبور داده شد. فیلتر کردن، شستشو و خشک کردن مانند قبل باعث شد نشاسته اکسید شده به شکل دانه ای بی رنگ باشد. جدول ۳ حاوی داده‌های تحلیلی است. از این نتایج روشن است که حضور نور UV، اکسیداسیون هوای نشاسته کاتالیز شده توسط پرسولفات را اندکی بهبود بخشید. محصول، مانند قبل، در محتوای کربوکسیل کم‌تر اما در محتوای کربونیل بیشتر در مقایسه با نشاسته اکسید شده صنعتی کلینتون X-Gum بود. علاوه بر این، پرسولفات آمونیوم نسبت به پرسولفات پتاسیم، مقدار کربونیل و کربوکسیل بیشتری ایجاد کرد. این موضوع با مشاهدات قبلی ما که در جدول ۲ ثبت شده‌بود، مطابقت داشت. ​

جدول ۳. محتوای کربوکسیل و کربونیل نشاسته اکسید شده

-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

اندازه‌گیری‌های ویسکوزیته

خصوصیات بیشتر نمونه‌های نشاسته اکسید شده پرسولفات ما با تعیین ویسکوزیته با استفاده از ویسکومتر بروکفیلد انجام شد. نتایج ارائه‌شده به شکل منحنی در شکل ۱ نشان می‌دهد که ویسکوزیته نمونه‌های نشاسته اکسید شده ما کمی بالاتر از ویسکوزیته نشاسته اکسید شده تجاری و کم‌تر از ویسکوزیته نشاسته تغییر نیافته است. خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ، فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی و هر گونه پرسولفات دیگر با برقراری تماس با ما. این مشاهدات نشان می‌دهد که ما شرایط اکسیداسیون نشاسته تغییر نیافته را به میزان کمتری نسبت به روش اکسیداسیون که به صورت تجاری برای تولید نشاسته صنعتی کلینتون X-Gum استفاده می‌شود، تجزیه می‌کند.

-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

شکل ۱. ​ویسکوزیته نشاسته در حضور پرسولفات ها در هوا اکسید می شود. 1. K2S2O8، و (NH4)2S2O8 نشاسته اکسید شده. 2. نشاسته مروارید 105-B; 3. K2S2O8، و (NH4)2S2O8 با نشاسته اکسید شده UV.  4. K2S2O8 و AgNO3، نشاسته اکسید شده. 5. کلینتون  X-Gum.

-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

آزمایشی

نشاسته ذرت تغییر نیافته (‏کلینتون 105-B مروارید) ‏و نشاسته اکسید شده تجاری (‏کلینتون X-Gum صنعتی) ‏از شرکت فرآوری ذرت کلینتون، کلینتون، آیووا (‏آمریکا) ‏به دست آمدند. طیف‌های مادون‌قرمز در اسپکتروفوتومتر IR – 8 بکمن ثبت شدند. اندازه‌گیری‌های ویسکوزیته با استفاده از ویسکومتر بروکفیلد، مدل RVF – 100 انجام شد. pH سنج بکمن برای تعیین نقاط پایانی در برآورد محتوای کربونیل با استفاده از روش گله‌گذاری و بنفش استفاده شد. یک رآکتور فتوشیمیایی هانویا مجهز به غوطه‌وری در کوارتز به خوبی و یک لامپUV 450 وات برای مطالعه اثر نور UV بر اکسیداسیون هوا از نشاسته مورد استفاده قرار گرفت.

روش اکسیداسیون با استفاده از سولفات پایدار شده با نقره

یک دوغاب شامل متانول استخراج‌شده از نشاسته ذرت بدون اصلاح (‏کلینتون 105-B پرل)‏ (‏۲۰ گرم)‏، پتاسیم پرسولفات (‏۱۰ گرم)‏، نیترات نقره (‏۱ گرم)‏ و آب (‏۵۰۰ میلی‌لیتر.)‏ در یک لیتر همزده شد. سه گردن r.b فلاسک مجهز به کندانسور رفلاکس و شوفاژ حرارتی شد. شرکت بازرگانی نسیم تجارت ، پیشرو در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی. بیرون فلاسک ابتدا به طور کامل با یک کاغذ کربن و سپس با یک فویل آلومینیومی پوشانده شد تا از هر گونه قرار گرفتن در معرض نور جلوگیری شود. این دوغاب در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد به مدت ۲۴ ساعت حرارت داده شد. سپس مخلوط واکنش صاف شده، کاملاً با آب مقطر شسته و خشک شد تا 18 گرم به دست آید. پودر خاکستری روشن که برای محتویات کربونیل و کربوکسیل و تعیین ویسکوزیته همانطور که در مقاله قبلی ما ذکر شد استفاده شد.

-آمونیوم-پرسولفات-در-کاغذسازی3-1024x768

روش اکسیداسیون استفاده از سولفات در حضور هوا

از طریق یک لیتر سه گردن r.b فلاسک حاوی نشاسته مروارید کلینتون 105-B استخراج شده با متانول (20 گرم)، پرسولفات (پتاسیم یا آمونیوم 10 گرم)، آب (500 میلی لیتر)، در pH 5 (تنظیم شده با افزودن HCI)، جریان آهسته اما ثابت هوا گذشت دوغاب به مدت 24 ساعت تا دمای 40 درجه سانتیگراد گرم شد. مخلوط واکنش صاف شد، با آب مقطر شسته شد و خشک شد تا 18 گرم به دست آید. از نشاسته اکسید شده به عنوان یک جامد بی رنگ. داده های تحلیلی در جدول 2 گزارش شده است.

روش استفاده از نور UV در طول اکسیداسیون هوای پایدار شده با سولفات

یک دوغاب متانول استخراج‌شده کلینتون 105-B نشاسته ذرت مروارید (‏۲۰ گرم)‏ و پرسولفات (‏آمونیوم یا پتاسیم، ۱۰ گرم) ‏در آب مقطر (2 لیتر)‏ در یک فلاسک r,b سه گردنه (3 لیتری) مجهز به یک همزن مغناطیسی، یک کندانسور برگشتی و یک حفره کوارتز حاوی یک لامپ فرابنفش ۴۵۰ وات استفاده شد. فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی جهت اکسداسیون نشاسته از طریق لینک تماس با ما. pH دوغاب با افزودن مقدار مناسب HCl به ۵ تنظیم شد. جریان آهسته هوا از درون دوغاب که به مدت ۲۴ ساعت در دمای اتاق فتولیز شده بود، به جریان افتاد. پس از آن مخلوط واکنش صاف شد، با آب مقطر شسته شد و خشک شد تا 15 گرم به دست آید. از یک جامد سفید که داده های تحلیلی آن در جدول 3 ثبت شده است.

تقدیر و تشکر

نویسندگان شرکت پردازش کربن کلینتون از همکاری تیم مجرب شرکت بازرگانی نسیم تجارت برای تامین مقادیر زیادی نشاسته ذرت اصلاح‌شده و اصلاح‌نشده برای این مطالعه بسیار سپاسگزار هستند. ​

Visits: 0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.