مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

آخرین مقالات

خطر سلامت عمومی کار با آمونیوم پرسولفات

خطر سلامت عمومی کار با آمونیوم پرسولفات

سلامت عمومی آمونیوم پرسولفات

بررسی سلامت عمومی آمونیوم پرسولفات

حوزه‌های نگرانی

برای کارگران درگیر در فرمولاسیون پودر سفید کننده، متقاضیان اظهار داشتند که هیچ گونه اثر بهداشتی گزارش نشده است. برای هر یک از دو کارخانه درگیر، تنها تعداد کمی از بسته‌های تولید شده در سال وجود دارد. این موضوع به همراه استفاده از تهویه موضعی اگزوز ظاهرا از مشکلات پوستی و تنفسی مضر جلوگیری می نماییم . یک عامل کاهش دهنده ممکن است اندازه ذرات پرسولفات در اتمسفر باشد. بدیهی است که سطوح پرسولفات در سالن‌ها در مقایسه با سطوح گزارش می نماییم در کارخانه تولید کننده پرسولفات خارج از کشور (‏۱ میلی‌گرم بر متر مکعب)‏، پایین به نظر می‌رسد (‏حداکثر تقریبا ۳۰ گرم بر متر مکعب در یک مطالعه کوچک)‏و در عین حال ۳۳ کارگر در کارخانه پرسولفات علی‌رغم خدمات طولانی بسیاری از کارکنان (‏میانگین طول خدمت، ۱۴ سال)‏، سطح پایین شکایات پوستی یا تنفسی داریم. (Merget  وسایرین  1996)

نگرانی از به خطر افتادن سلامت عمومی در صورت استفاده کنترل نشده از آمونیوم پرسولفات در سالن های آرایشگاه ها

واضح است که در سالن‌ها و یا گروه‌های خاصی از سالن‌ها، بروز شکایات پوستی و / یا تنفسی مربوط به شغل می‌تواند بالا باشد و بخش قابل‌توجهی از این شکایات را می توان به قرار گرفتن در معرض سولفید افراد نسبت می دهیم. انتظار داریم که تعدادی از عوامل به سطح مشاهده‌شده شکایات پوستی و تنفسی، از جمله سطوح جوی پرسولفات، تهویه عمومی محیط کار، استفاده از فرمولاسیون های بدون گرد و غبار، استفاده از تجهیزات حفاظت فردی، دفع زباله، تمیز کردن سطوح کار و تجهیزات و استفاده از کرم‌های دست حفاظتی کمک کنند. علاوه بر این، اثرات فصل و تعداد مشتریانی که سفید کاری انجام داده‌ایم ممکن است بر بیان شرایط نهفته تاثیر بگذارد. ​

-پرسولفات20

علائم ناشی از مواجهه کنترل نشده کار با آمونیوم پرسولفات و خطرات سلامتی آن در سالن آرایشگاه

پیشرفت از درماتیت تماسی تحریکی به درماتیت تماسی آلرژیک توسط چندین نویسنده مورد توجه قرار گرفته‌ایم. برای کارآموزان و کارآموزان معمول است که بخش قابل‌توجهی از موهای شامپو روز کاری خود را مصرف کنند و این امر منجر به پوست خشک و ترک‌خورده می‌کنیم که تصور داریم اجازه نفوذ آسان‌تر آلرژن‌ها را می‌دهید. احتمالا اثرات هم افزایی ممکن است و تعداد کمی از موارد آرایشگر با آلرژی‌های متعدد وجود دارید. ​

خطر سلامت عمومی آمونیوم پرسولفات

قرار گرفتن مردم در معرض نمک‌های پرسولفات در محصولات سفید کننده مو، بالا است. نتایج تعداد قابل‌توجهی از مطالعات موردی نشان می‌دهد که پتانسیل بالایی برای درجات مختلف (‏ملایم تا شدید)‏واکنش‌های آلرژیک و تحریکی برای رخ دادن در مشتریان و آرایشگران در معرض محصولات آرایشگری حاوی نمک‌های پرسولفات وجود دارد. با این حال، فراوانی گزارش‌های این واکنش‌ها نسبتا کم است. برای واکنش‌های آلرژیک، این احتمالا مربوط به این حقیقت است که تماس با پرسولفات نادر است. توسط CTFA اشاره شده‌است که فراوانی شکایات مصرف‌کننده در طول سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳ برای روشن کنندگان مو که بر روی پیشخوان فروخته می‌شد یا در سالن‌ها استفاده می‌شد ۸.۷۹ میلیون واحد فروخته شده‌بود. (CIR, 1998)

Visits: 1

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.