مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

آخرین مقالات

قانون حق دانستن جامعه

قانون حق دانستن جامعه

حق دانستن جامعه

مقاله حق دانستن جامعه – قانون حق دانستن جامعه از خططرات مواد شیمیایی مورد استفاده ایشان

توضیح قانون حق دانستن جامعه

چندین سال پیش در کانزاس‌سیتی آمریکا ۶ آتشنشان مجبور به مقابله با حریق ناشی از یک تریلر شدند که توسط گروهی از دانش آموزان دبیرستانی برپا شده بود. 

چرا حق دانستن جامعه مهم است ؟

تریلر در مکانی که متعلق به یک شرکت ساختمانی که مسئول عریض کردن بزرگراه میسوری بود پارک شده بود.

مواد موجود در تانکر تریلر حاوی نیترات آمونیوم بود که به عنوان یک ماده انفجاری به کار میرود.

آتش نشان ها فقط متوجه شرکت ساختمانی در بزرگراه بودند ، ولی نمی دانستند که در داخل تریلر چه وجود دارد ؟

 

خطاها و سهل انگاری های منجر به حادثه

یک تریلر در حال سوخت و یک تریلر کناری از نظر محتویات به درستی برچسب زده نشده بودند .

هر دو تریلر منفجر شدند و آتش نشانها از بین رفتند.

امروز در کانزاس سیتی و همچنین بسیاری دیگر از شهرهای آمریکا کلیه فهرست‌های بارنامه مواد خطرناک باید گزارش شود و مکانی که ماده خطرناک در آن قرار گرفته است باید با پوستر مربوط به آن ماده ص شود گزارش سالانه از طرف کسی که با نامه مواد خطرناک را دارد بدون توجه به مکان انبار آنها باید اعلام گردد هر سال در اول هر مارس گزارش ها باید به کمیسیون ایالتی واکنش در مقابله و شرایط اضطراری آمریکا و کمیته‌های محل برنامه‌ریزی و وضعیت اضطراری و ایستگاه های محلی آتش نشانی ارسال شوند.

-حق-دانستن-جامعه

سطوح مربوط به کار و راه رفتن

 زمانی که افراد می لغزند سر می خورند و یا می افتند اغلب آسیب می بینند و در بعضی از موارد ممکن است کشته شوند مطالبی که باید در مورد ارتقا عملیات کاری هنگام کار یا راه رفتن بر سطوح کاری ملاحظه شود عبارتند از:
 ورودی ها: مکان هایی که دارای شرایط غیر ایمن در ناحیه ورودی به کار هستند
 پلکان ها در شرایط غیر ایمن که ممکن است ناشی از پلکان خراب یا فرسوده و یا عدم وجود نرده در پلک آنها باشد باید مورد نظر قرار گیرد.
 نردبان ها ایمنی نردبان در اکثر صنایع نادیده گرفته می‌شود نردبانها باید برای کار مشخص دارای ارتفاع مناسب بوده و به طور روزمره مورد بازرسی قرار گیرند.
 داربست ها سقوط از داربست ها اغلب اتفاق می‌افتد اتصال صحیح طراحی و مجوز استفاده درست از آن از مطالبی که باید در ارزیابی عملکرد کاری من مورد توجه قرار گیرد.
 

تاسیسات بالای سر و زیرزمینی

 در عملیات مترو خاکبرداری باید همواره مواظب تاسیسات و تجهیزات مخفی و یا نادیده بود محل سیم کشی های برق لوله گذاری کار گاز آب شرب لوله های فاضلاب و پمپ های اضطراری سوخت ملاحظاتی هستند که باید در مورد ارزیابی عملکرد ایمن مورد نظر قرار بگیرند.

ملاحظات مربوط به عملیات زیر زمین

 اکثر کشورها و انسان ها می دانند که شرکت های عملیاتی قبل از شروع به کندن مشاوره کرده و مجوز خاص آن کار را به دست می آورند.

ملاحظات مربوط به تجهیزات قرار گرفته در بالای سر

کارگر ها باید همواره از محل سیم های برق و نیز لوله کشی ها و سایر تجهیزات قبل از شروع به کار آگاه بوده و در طول کار نیز بدان توجه کنند.

ایمنی برق

 آیا فن های الکتریکی باید در نزدیکی عملیاتی که در آن از مایع یا گاز قابل تبخیر و آتش زا استفاده می شود قرارداد داشته باشند اگر فن الکتریکی ضد انفجار نباشد جواب منفی است ملاحظات دیگری برای ورود افرادی که بر روی سیستم های الکتریکی کار می‌کنند وجود دارد عبارتند از
 تجهیزات حفاظتی مناسب و دارای مجوز
 آری کردن درست محیط از مواد خطرناک هنگام کار با تجهیزات الکتریکی
 آیا کارگران برقکار به درستی آموزش دیده و مورد تایید هستند؟

Visits: 67

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.