مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

آخرین مقالات

همه چیز درباره آمونیوم پرسولفات

همه چیز درباره آمونیوم پرسولفات

همه چیز درباره آمونیوم پرسولفات

آمونیوم پرسولفات: این مقاله هر آنچه را که شما درباره آمونیوم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی نیاز به دانستن آن دارید در اختیار شما قرار می دهد. بعلاوه راهنمایی لازم در خصوص نحوه خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی و بهداشتی و اطلاع از قیمت فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی و بهداشتی را در اختیار شما قرار می دهد.

آمونیوم پرسولفات (APS) یک ترکیب معدنی است که با نام نمک سفید نیز شناخته و در گریدهای صنعتی و خوراکی تولید می‌شود. این ماده یک اکسید کننده قوی محلول در آب است. در این مقاله جامع قصد داریم به تمام نکات پیرامون آمونیوم پرسولفات و تمام استفاده‌های مختلف در صنایع متفاوت بپردازیم.

-پرسولفات1

آمونیوم پرسولفات چیست؟

پرسولفات آمونیوم (APS) یک ترکیب معدنی با فرمول (NH4.2S2O8 است. این ماده در واقع یک نمک بی‌رنگ (سفید) است که نسبت به سایر نمک‌ها خاصیت محلول در آب بیشتری دارد. آمونیوم پرسولفات یک عامل اکسید کننده قوی است که به عنوان یک کاتالیزور در شیمی پلیمر، به عنوان یک اتچینگ، یک عامل تمیز کننده و سفید کننده به کار برده می‌شود.

فرآیند انحلال این نمک در آب از نوع گرمازا است و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع پرسولفات‌ها خاصیت اکسیدکنندگی قوی دارند و به شکل گسترده‌ای در تولید انواع فلزات، منسوجات، عکس، سلفون، لاستیک، کاغذهای برچسبی، غذاها، صابون ها، مواد شوینده و سفید کننده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ماده به دلیل استفاده گسترده‌ای که در صنایع مختلف دارد دارای بازار گسترده‌ای است.

نکته مهمی که در مورد پرسولفات آمونیوم باید به آن اشاره کنیم ایجاد بخارات سمی نیتروژن و آمونیاک و اکسیدهای گوگرد ناشی از تجزیه اکسیژن است که در ترکیب این ماده با حرارت زیاد شکل می‌گیرد.

آماده‌سازی و ساختار آمونیوم پرسولفات

پرسولفات آمونیوم با الکترولیز محلول سرد غلیظ سولفات آمونیوم یا بی‌سولفات آمونیوم در اسید سولفوریک با چگالی جریان بالا تهیه می‌شود. این روش تولید اولین بار توسط هیو مارشال به کار برده شد. طبق کریستالوگرافی اشعه ایکس، نمک‌های آمونیوم، سدیم و پتاسیم در حالت جامد ساختارهای بسیار مشابهی دارند. در نمک آمونیوم، فاصله O-O ۱.۴۹۷ Å است. گروه‌های سولفات چهار وجهی هستند، با سه فاصله کوتاه S-O نزدیک ۱.۴۴ Å و یک پیوند S-O طولانی در ۱.۶۴ Å.

برای تولید این نمک بی‌رنگ، فرآیند الکترولیتی سولفات آمونیوم و اسید سولفوریک به منظور تشکیل الکترولیت مایع فرموله می‌شود. سپس با کمک الکترولیز آلودگی‌زدایی شده و اسید HSO4 آن تخلیه می‌شود. این اسید سپس با سولفات آمونیوم وارد واکنش شده و سولفات آمونیوم و پرسولفات آمونیوم از طریق فیلتراسیون و زمانی که واکنش به غلظت خاصی در آند رسید، جداسازی می‌شود.

واکنش آند: ۲HSO4-2e → H۲S۲O۸

واکنش کاتدی: H ++ ۲e → H۲۲

NH4.۲S۲O۴ + H۲S۲O۸ → (NH4.۲S۲O۸ + H2SO4)

آمونیوم پرسولفات به عنوان کاتالیزور برای فرآیند کوپلیمریزاسیون ژل‌های اکریل آمید و بیس آکریلامید در آزمایشگاه‌های بیولوژی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرسولفات آمونیوم به شکل بلورهای جامد سفید رنگ با قدرت اکسیدکنندگی بالا تولید می‌شود. این ماده به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت اسفنج مانند به خود می‌گیرد. آمونیوم پرسولفات به تنهایی باعث سوزاندن نمی‌شود، اما ممکن است باعث احتراق و سوزاندن خود به خودی سایر مواد آلی شود. این ماده در دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می‌پاشد. این ماده شیمیایی را در بازار با نام‌های آمونیوم پروکسی دی سولفات، پرسولفات آمونیوم، پراکسید دی سولفات دی آمونیوم، AP و APS نیز می‌شناسند.

لازم به توضضیح است یکی از فعالیت های اصلی شرکت نسیم تجارت، فروش آمونیوم پر سولفات است .

-پرسولفات1

خواص و ویژگی‌های آمونیوم پرسولفات

آمونیوم پرسولفات دارای شکل ظاهری کریستالی و نمک مانند است که در صورت خلوص بالای ۹۸ درصد رنگ آن از زرد کم رنگ تا بی‌رنگ و به شکلی پودری کریستالی و سفید رنگ است. این ماده شیمیایی هیچ نوع بوی خاصی ندارد و مانند بسیاری دیگر از انواع پراکسید سولفات ها، طی فرایندهای الکترولیتی تولید می‌شود.

یکی از ویژگی‌های آمونیوم پرسولفات که در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی تاثیر بسزایی دارد خاصیت انحلال‌پذیری بالای آن است که طی یک فرآیند گرماگیر انجام می‌گیرد. اصلی‌ترین حلال‌های این نمک شیمیایی آب و متانول است. میزان حلالیت آن در آب (۸۰ گرم در ۱۰۰ میلی لیتر) و با نسبت ۲.۵۸ درصد است.

دمای ذوب این نمک ۱۲۰ درجه، دمای جوش ۱۳۸۸ درجه سانتی گراد و چگالی آن نیز ۱.۹۸ گرم بر سانتی متر مکعب است. دانسیته اتمی آمونیوم پرسولفات ۹۸.۱ گرم بر لیتر و دمای پایداری آن نیز ۱۲۰ درجه سانتی گراد است. این ماده یک عامل قوی اکسید کننده محسوب می‌شود که به راحتی نمی‌سوزد اما به تولید مواد آلی کمک می‌کند.

آمونیوم پرسولفات صنعتی را بیشتر بشناسیم

همانطور که اشاره کردیم این ماده در دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد تجزیه می‌شود و در صورت قرار گیری در معرض حرارت و گرمای بالا، هنگام تجزیه، گازهای به شدت سمی چون اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و آمونیاک آزاد می‌کند که به شدت خطرناک هستند. قدرت جذب رطوبت در این ماده بسیار بالا است و به راحتی نم و رطوبت را به خود جذب می‌کند.

نکته بسیار مهم در مورد آمونیوم پرسولفات خاصیت انفجاری آن است که در دو حالت ممکن است بروز کند. آن دو حالت به این شرح است:

  • قرار گرفتن در معرض گرمای شدید و یا احتراق
  • ترکیب این اکسید کننده قوی با عامل کاهش دهنده، گوگرد، فسفر و …

در صورتی که محلول آبی پرسولفات آمونیوم صنعتی را در دمای اتاق یا دماهای بالاتر قرار دهید به تدریج حالت اسیدی پیدا می‌کند و اکسیژن و NH4HSO4 تشکیل می‌دهد و همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد با گرم شدن این محلول در دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد، اکسیدهای گوگرد، اکسیدهای ازت، اکسیژن و آمونیاک آزاد می‌گردد.

حساسیت این ماده نسبت به رطوبت بسیار بالا است و در صورت قرار گیری در یک محیط مرطوب به مرور تجزیه شده و پراکسید هیدروژن را آزاد می‌کند و شکل ظاهری آن اسفنجی می‌شود.

جالب است که بدانید شرکت بازرگانی نسیم تجارت با فروش عمده آمونیوم پرسولفات در سطح کشور،  به سلطان آمونیوم پرسولفات ایران شهرت دارد .

ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آمونیوم پرسولفات

از جمله ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آمونیوم پر سولفات صنعتی که در میزان خرید و فروش این ماده بسیار موثر است می‌توان به قدرت اکسیداسیون و خورندگی قوی آن اشاره کرد. این ماده در صورت مجاورت با گرما سریعا تجزیه می‌شود. حلالیت آمونیوم پر سولفات در آب گرم افزایش پیدا می‌کند.

این ماده به صورت خشک ثبات خوب و قابل تجوهی دارد و ذخیره و نگهداری آن آسان است. در محیط‌های نمناک ممکن است حالت پودری و کریستالی آن شکل کلوخی به خود بگیرد. از این ماده عموما عنوان یک ماده اکسید کننده و تهیه پراکسید هیدروژن، سولفات پتاسیم و سایر سولفات‌ها استفاده می‌شود.

کاربردهای آمونیوم پر سولفات

این ماده شیمیایی در صنایع مختلفی کاربرد دارد و همین گستردگی کاربرد است که باعث می‌شود بازار فروش بالایی نسبت به سایر مواد شیمیایی داشته باشد. خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی بمنظور تهیه رنگ‌های آنیلین و صنعت اکسیداسیون و آبکاری رنگ و صنعت عکاسی و تجزیه و تحلیل شیمیایی صورت می پذیرد.

همچنین می‌توان این ترکیب را به عنوان اتچینگ فلزات، تمیز کردن صفحه مدار و اچ، فعال ساز سطح مس و آلومینیوم، تولید نشاسته اصلاح شده، سفید کننده خمیر و منسوجات در دمای پایین و کاهش رسوب، سیستم‌های تصفیه آب در گردش، تخریب اکسیداتیو گازهای مضر، چسب‌های حاوی فرمالدئید پایین، تهیه ضد عفونی کننده‌ها و رنگ‌زدایی از مو مورد استفاده قرار داد. در ادامه به مهمترین موارد کاربرد این محصول به تفصیل می‌پردازیم.

-پرسولفات1

استفاده از آمونیوم پرسولفات در صنایع غذایی

این ماده عموما به عنوان نگهدارنده در صنعت مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوع خوراکی آن باعث بهبود پخت مواد غذایی می‌شود. در نتیجه در اکثر صنایع غذایی کاربرد داشته و بیشتر کارخانجات غذایی از این ماده در تولید خود استفاده می‌کنند.

استفاده از آمونیوم پرسولفات صنعتی در صنایع شیمیایی

از آمونیوم پرسولفات صنعتی در صنایع مختلف شیمیایی به عنوان یک عامل چسبنده و اتصال دهنده برای مواد مختلف استفاده می‌شود، همچنین در مورد صنایعی که امکان ایجاد رسوب در تجهیزات در آن‌ها وجود دارد، از این ماده به عنوان یک عامل ضد رسوب استفاده می‌گردد.

استفاده از آمونیوم پرسولفات با گرید بهداشتی در صنایع آرایشی

همانطور که قبلا هم بیان شد از جمله مهمترین ویژگی‌های آمونیوم پر سولفات خاصیت اکسیدکنندگی قوی آن است. به همین دلیل است که از آمونیوم پر اکسید و هیدروژن پر اکسید در تولید محصولات آرایشی و به عنوان بی‌رنگ کننده مو استفاده می‌شود. در واقع این ماده یکی از اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده پودرهای دکلره و اکسیدان‌های قوی است. همچنین در لایه برداری‌های پوستی، صابون‌های شوینده پوست و شامپوها نیز از این ماده استفاده می‌شود. پس می‌توان گفت رد پای آمونیوم پرسولفات در تمامی حوزه‌های آرایشی بهداشتی دیده شده و در اکثر تولیدات این دسته از صنایع کاربرد ویژه‌ای دارد.

سلطان آمونیوم پرسولفات ایران ، شرکت بازرگانی نسیم تجارت است که بالاترین میزان فروش آمونیوم پرسولفات ایران را داراست .

استفاده از آمونیوم پرسولفات صنعتی در تهیه کود کشاورزی

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد‌های آمونیوم پرسولفات می‌توان از کاربرد آن به جای کود در صنعت کشاورزی نام برد. دلیل استفاده از این ماده به صورت کود، اصلاح خاک و کمک به رشد بهتر گیاه است. قرار گرفتن این ماده در خاک باعث آزاد شدن آمونیوم می‌شود. آمونیوم خاک را اسیدی‌تر می‌کند یا به عبارتی باعث کاهش PH آن می‌شود. این کاهش PH نیز موجب تامین نیتروزن مورد نیاز گیاه و در نتیجه رشد بهتر آن می‌گردد. اغلب خاک‌هایی که برای گیاهان مورد استفاده قرار می‌گیرند قلیایی و آهکی هستند، آمونیوم پرسولفات تاثیر به سزایی در اصلاح آن ایفا می‌کند و نقش آن در کشاورزی انکار ناپذیر است.

استفاده از آمونیوم پرسولفات صنعتی در پلیمریزاسیون

یکی دیگر از کاربردهای این نمک شیمیایی در صنایع پلیمرسازی برای ساخت پلیمرهایی است که مبتی بر آلکن هستند. از آن جمله می‌توان به پلیمرهای بوتادین- استایرن و پلی تترا فلرو کربن نام برد.

خرید و فروش این ماده بمنظور استفاده از آمونیوم پرسولفات صنعتی در صنعت چاپ و کاغذ

آمونیوم پرسولفات صنعتی یکی از مواد اولیه بسیار مهم در صنعت چاپ و کاغذ محسوب می‌شود. از این ماده در جهت خنثی‌سازی رنگ و جوهرزدایی استفاده می‌شود.

دیگر مصارف صنعتی آمونیوم پرسولفات

برخی از دیگر کاربردهای آمونیوم پرسولفات صنعتی در سطوح مختلف عبارت است از:

  • تولید مواد شوینده، پاک کننده ها، صابون ها، مواد سفید کننده و …
  • تولید رنگ و کاغذ
  • نگهدارنده چوب
  • پلاستیک‌سازی و کاغذسازی
  • عامل تنظیم کننده اسیدیته در مواد غذایی
  • آغازگر در فرایند پلیمریزاسیون الفین‌ها
  • اصلاح کننده گندم، آرد، کپک و مخمر کباب شده
  • نگهدارنده و تنظیم کننده PH مواد غذایی آماده و بسته‌بندی شده
  • عامل اکسیداسیون و کمک به خالص‌سازی مخمرها
  • ماده اولیه تولید کودهای شیمیایی
  • حکاکی مس روی صفحه‌های مدار چاپی
  • مواد مذاب فلز در برش و برداشتن نفت و صنعت نفت

 

کاربردهای دیگر :

  • عامل اکسید کننده، آغازگر پلیمر مولکولی، معرف‌های تجزیه کننده، عامل ثابت کننده عکاسی و عامل کاهش دهنده
  • آغازگر فرایند پلیمریزاسیون امولسیونی در مونو مرفنیل کلرید
  • تولید لایه بردارها و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی
  • برای از بین بردن لکه‌های پیروگلول
  • به عنوان دپولایزر در باتری‌ها
  • به عنوان اکسیدان در شیمی آلی
  • استفاده در تولید سم‌پاش ها، حشره کش ها، قارچ کش‌ها و علف کش‌ها به شکل اسپری‌های محلول در آب
  • استفاده به عنوان معرف تحلیلی
  • عامل ثابت کننده عکاسی
  • عامل کاهنده
  • سنتز پلیمر‌های سنگین
  • استفاده به عنوان ماده اولیه تولید پرسولفات و پراکسید هیدروژن در صنایع شیمیایی
  • عامل بازدارنده پلیمریزاسیون
  • عامل آغازگر پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلرید
  • استفاده به عنوان ماده سفید کننده در صنعت چربی
  • استفاده به عنوان خورنده در برش
  • استفاده به عنوان اصلاح کننده گندم و مخمر آبجو در صنایع غذایی

استفاه به عنوان اصلاح کننده آرد در صنایع کیک و شیرینی پزی

خطرات آمونیوم پرسولفات

این ماده شیمیایی در عین کاربردی بودن بسیار خطرناک است. به طوری که گرد و غبار پرسولفات آمونیوم موجود در هوا می‌تواند در اثر تماس با چشم، بینی، گلو، ریه و پوست باعث تحریکات آلرژیک شود. همچنین قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گرد و غبار آن می‌تواند منجر به مشکلات و بیماری‌های تنفسی حاد در افراد شود.

 

دیگر نکات ایمنی خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

از آنجایی که این ماده به وفور در محصولات شوینده، صابون ها، جرم گیر، مواد رنگ مو و اکسیدان و… یافت می‌شود می‌توان آن را یکی از دلایل عمده اثرات آسم در زنان محسوب کرد. قرار گرفتن دائمی در برابر این ماده می‌تواند منجر به واکنش‌های شبه آسم در افرادی شود که صنعت آرایشگری مشغول به کار هستند. احتمالا چنین مشکلاتی در زنان در اثر اکسیداسیون بقایای سیستئین و متیونین موها رخ می‌دهد.

 

نکات ایمنی دیگر

همانطور که اشاره شد پرسولفات آمونیوم صنعتی به عنوان ماده بی‌رنگ کننده مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین استفاده از این مواد ممکن است منجر به درماتیت تحریک کننده، کهیر تماسی غیر ایمونولوژیک و درماتیت تماسی آلرژیک شود. بنابراین آمونیوم پرسولفات یک ماده حساسیت زای اصلی در آرایشگاه‌های زنانه به حساب می‌آید. یک نکته علمی وجود دارد و آن این که افرادی که نسبت به پرسولفات آمونیوم واکنش نشان می‌دهند به پرسولفات‌های دیگر مانند پرسولفات پتاسیم نیز حساس خواهند بود.

نکته مهم دیگری که در نگهداری از آمونیوم پر سولفات صنعتی باید رعایت شود آن است که ترکیب یاد شده باید از سایر مواد قابل اشتعال، قابل احتراق ترکیبات آلی و همچنین از زنگ زدگی و سایر مواد احیا کننده دور نگه داشته شود. برای جلوگیری از تجزیه این ترکیب و ایجاد انفجار باید از مخلوط شدن آن با مواد یاد شده پیشگیری کرد.

 

آنچه باید مراعات کنیم

سولفات آمونیوم خود یک ماده غیر قابل اشتعال است اما از آنجایی که در مجاورت هوا سریعا اکسیژن آزاد می‌کند می‌تواند نقش تشدید کننده احتراق و انفجار را داشته باشد. بنابراین محیطی که این ماده در آن نگهداری و ذخیره می‌شود باید خشک و تمیز و دارای تهویه مناسب باشد و از مواردی چون آتش، گرما و نور مستقیم خورشید دور نگه داشته شود. در صورت نگه داری آن به صورت بسته‌بندی بهتر است که بسته‌بندی مهر و موم شده و کاملا غیر قابل نفوذ بوده و برچسب‌های واضح و سالم داشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده ، جهت کسب اطلاعت بیشتر در خصوص فروش آمونیوم پرسولفات ، می توانید با شرکت بازرگانی نسیم تجارت تماس بگیرید .

نکات ایمنی استفاده و نگهداری از پرسولفات آمونیوم به صورت قرص

یکی از اشکال رایج این ماده شیمیایی استفاده از آن به صورت قرص است. هیچ فرقی نمی‌کند که پروسولفات آمونیوم به صورت قرص نگه داری شود یا پودر کریستالی یا کلوخ. در هر صورت باید شرایط ایمن برای نگهداری و ذخیره آن را مد نظر داشته باشید. مهمترین نکاتی که در نگهداری از این محصول به صورت قرص می‌توان به آن‌ها اشاره داشت به این شرح است:

نکات استفاده این ماده به صورت قرص

  • در زمان خرید و فروش قرص‌ آمونیوم پرسولفات صنعتی باید در مکانی دور از نور خورشید و گرما و با تهویه مناسب قرار داشته باشند.
  • ظروفی که قرص‌ها در آن قرار داده می‌شوند باید کاملا بسته و در برابر رطوبت و نم مقاوم باشد.
  • در زمان استفاده از آن حتما از عینک، دستکش و سایر ابزارهای محافظتی برای محافظت از پوست و چشم استفاده شود.
  • از آنجایی که این ماده خطرناک است و به راحتی در آب حل می‌شود بهتر است از رها کردن آن در محیط زیست انسانی و جانوری خودداری شود.
  • آمونیوم پرسولفات به شدت برای سلامتی انسان‌ها مضر است و حرارت دادن آن باعث آزاد شدن گازهای سمی اکسید نیتروژن، اکسید گوگرد و بخار آمونیاک می‌شود. بنابراین بهتر است در مجاورت ذرات، بخارات، گاز و یا اسپری آن تنفس نکنید.
  • در صورت ایجاد واکنش‌های آلرژیک در زمان استفاده از فرآورده‌های حاوی آمونیوم پر سولفات باید سریعا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه شود.
  • در زمان حمل و نقل یا استفاده از این ماده دست‌ها حتما با مواد شوینده مناسب شسته شوند
  • توصیه می‌شود در مجاورت آمونیوم پرسولفات از خوردن، آشامیدن و سیگار کشیدن خودداری شود.

شرایط محیطی کار با آمونیوم پرسولفات صنعتی

  • بهتر است از آمونیوم پرسولفات صنعتی بخصوص در زمان خرید و فروش آن در فضاهای باز و یا در محیط‌های دارای تهویه مناسب استفاده شود.
  • از جمله عوارض ناشی از مجاورت بدون پوشش محافظ با این ماده می‌توان به احتمال تحریک، سرخی، درد و سوزش چشم‌ها یا خارش شدید پوست اشاره کرد.
  • همچنین تنفس و انتشاق این نمک شیمیایی با عوارضی چون تنگی نفس، مسمومیت، گلو درد و سرفه همراه خواهد بود.
  • در صورت تناول سهوی یا عمدی قرص آمونیوم پر سولفات عوارض خطرناکی چون تهوع، استفراغ و دردهای شکمی دیده می‌شود و تناول بیش از اندازه این ماده ممکن است منجر به خونریزی معده، ورم مخاط مری، بیهوشی، تنگی مری و مشکلات تنفسی می‌شود.

رفع عوارض آمونیوم پرسولفات

همانطور که گفتیم این ماده به شدت کاربردی و مفید می‌تواند عوارض ناخوشایندی برای انسان به همراه داشته باشد. در صورت بروز واکنش‌های آلرژیک در مجاورت این ماده باید سریعا محل مورد نظر با آب فراوان و شوینده مناسب شسته شود و در صورت پایداری علائمی چون قرمزی، کهیر، خارش و زخم شدگی به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنید.

در صورتی که فرد مسموم پر سولفات آمونیوم را بلعیده باشد باید شرایط بالینی او مورد توجه قرار گیرد. بهتر است در صورت بیهوشی فرد از خوراندن هر نوع ماده خوراکی به او پرهیز شود. در صورت هوشیاری فرد باید دهان او با آب فراوان شسشته شود و تنها مقدار مناسب آب به او خورانده شود. توصیه می‌شود به هیچ عنوان از داروهای تهوع‌آور و یا در صورت بروز دل درد، دل پیچه، تهوع و استفراغ از داروهای پیشگیری کننده به صورت خودسرانه از داروهای پیشگیری کننده استفاده نکنید.

-پرسولفات1

شرایط نگهداری

در قسمت‌های قبل مطالعه کردید که آمونیوم پر سولفات تا چه اندازه ممکن است خطرناک باشد. بنابراین شرایط نگهداری آن نیز بسیار حساس خواهد بود. بهتر است این ماده را در محیط‌های خشک، خنک (دمای اتاق) و دارای سیستم تهویه مناسب ذخیره کنید. بهتر است این ماده را به ویژه در حجم انبوه در انبار به دور از مواد آلی، گوگرد، سوخت‌های فسفریک و عوامل کاهش دهنده نگهداری کرد. این مسئله به ویژه در مورد مصارف صنعتی آمونیوم پر سولفات مورد توجه است. همچنین لازم است از تماس این محصول با مواد ناسازگار با آن از قبیل نمک ها، عوامل احیا کننده، فلزات پودر شده و باز‌های قوی پیشگیری کرد.

به یاد داشته باشید که این ماده اگر تحت تاثیر خرد شدن، گرم شدن و یا عبور جریان کربن دی اکسید قرار داشته باشد خطر انفجار خواهد داشت.

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی و بهداشتی

از آنجایی که این نمک شیمیایی یک محصول کاملا کاربردی در صنایع مختلف است، به وفور در بازار یافت می‌شود. این ماده را می‌توان به صورت بسته‌بندی‌های استاندارد و یا به شکل فله‌ای خریداری کرد. کارخانجات شیمیایی بسیاری در حال حاضر در صنعت تولید آمونیوم پرسولفات در خارج از کشور فعالیت می‌کنند و این ماده را در اشکال مختلف تولید می‌کنند. بنابراین خرید این ماده به هر شکل و با هر مقداری به سادگی امکان‌پذیر است. 

شرکت بازرگانی نسیم تجارت یکی از بزرگترین و معتبرترین واردکنندگان و یکی از بزرگترین عاملان فروش آمونیوم پرسولفات در ایران است . با خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی و بهداشتی از شرکت بازرگانی نسیم تجارت ، آمونیوم پرسولفات مورد نیاز صنعت خود را با قیمت تمام شده در چین و ترکیه درب کارخانه خود در ایران تحویل بگیرید !

قیمت پرسولفات آمونیوم

برای کسب قیمت فروش آمونیوم پرسولفات با ما تماس بگیرید .

 

برای خرید سایر محصولات ما نیز می توانید به صفحه محصولات شرکت بازرگانی نسیم تجارت مراجعه فرمایید .

 

علاوه بر آن قیمت خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی و بهداشتی را می‌توانید به صورت آنلاین از فروشگاه‌ها و تولید کنندگان بسیاری استعلام کنید. مواردی چون مقدار سفارش، نوع و ماهیت تولیدی پرسولفات آمونیوم، کیفیت بسته بندی، شرایط انتقال، برند سازنده، کیفیت مواد اولیه و… در قیمت این ماده تأثیرگذار خواهند بود.

لیکن شرکت بازرگانی نسیم تجارت این اطمینان را به شما می دهد که مقرون و بصرفه ترین قیمت را با بالاترین کیفیت کالا در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد .

شرکت نسیم تجارت واردکننده تخصصی آمونیوم پرسولفات از کشورهای ترکیه و چین از معروف ترین برندها و با کیفیت ترین متریال تولید ششده با مناسب ترین قیمت نسبت به کل بازار ایران می باشد .

جمع‌بندی

آمونیوم پرسولفات یک ترکیب غیر آلی با فرمول شیمیایی NH4.2S2O8 است. Ammonium persulfate یک نمک بی‌رنگ (سفید) است که بسیار محلول در آب است و یک ماده اکسیدکننده قوی است که در شیمی پلیمر، به‌عنوان یک etchant و یک ماده تمیزکننده و سفیدکننده استفاده می‌شود. این ماده با الکترولیز محلول غلیظ سرد سولفات آمونیوم یا بی‌سولفات آمونیوم در اسید سولفوریک با چگالی بالا تهیه می‌شود. ما تلاش کردیم در این مقاله به تمام نکات پیرامون آمونیوم پر سولفات از جمله ماهیت این ماده شیمیایی، ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی، کاربرد آن در صنایع مختلف، شرایط تولید و نگهداری، عوارض آن و همچنین نکات مرتبط با ایمنی در زمان کار با آمونیوم پر سولفات بپردازیم.

Visits: 0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.