مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

آخرین مقالات

کاربرد آمونیوم پرسولفات در صنعت آرایشی بهداشتی

کاربرد آمونیوم پرسولفات در صنعت آرایشی بهداشتی

کاربرد آمونیوم پرسولفات در صنعت آرایشی بهداشتی

آمونیوم پرسولفات بهداشتی : در این مقاله می‌خواهیم در مورد کاربرد آمونیوم پرسولفات و بخ خصوص کاربرد این ماده در صنایع آرایشی و بهداشتی مطالبی را بیان کنیم.

آمونیوم پرسولفات به صورت کریستالی است و رنگ مشخصی ندارد. البته در بعضی موارد پودر سفید رنگ است و بوی نامطبوعی هم دارد. این ماده در صنایع آرایشی و بهداشتی به کار می‌رود و به طور کلی یکی از موثرترین و پرکاربردترین اکسید کننده‌ها محسوب می‌شود. اگر تمایل دارید با این موضوع بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله در کنار ما بمانید.

آمونیوم پرسولفات چیست و چه کاربردی دارد؟

آمونیوم پرسولفات یک نمک است و از پراکسید اسید سولفوریک استخراج می‌شود. این نمک وقتی در تماس با آب قرار می‌گیرد ازن و اکسیژن آزاد می‌کند. این ماده منجر به تشکیل آمونیاک می‌شود و یک ترکیب شیمیایی تولید می‌کند که به محصول قابلیت نفوذ می‌دهد. برای اینکه به سطح شفاف سازی مطلوب دست پیدا شود عوامل اکسید کننده را با پراکسیدها ترکیب می‌کند.

در خصوص کاربرد فروش آمونیوم پرسولفات در صنایع آرایشی و بهداشتی به صورت خیلی مختصر می توان گفت وقتی این مواد به ملانین موجود در ساقه مو نفوذ می‌کند با کاهش وزن ملکولی باعث تغییر در ساختار و رنگ مو می‌شود. تغییر رنگ مو در نتیجه عوامل متعددی ایجاد می‌شود. یکی از مولفه‌هایی که مو را روشن می‌کند پراکسید است که برای فعال کردن پرسولفات یک عنصر ضروری است.

بهتر است بدانید شرکت بازرگانی نسیم تجارت سلطان فروش آمونیوم پرسولفات در ایران است و اکثر فروشندگان داخلی این محصول ، خرید آمونیوم پرسولفات خود را از این شرکت انجام می دهند.

خطرات احتمالی استفاده از آمونیوم پرسولفات چیست؟

موادی مانند پرسولفات‌ها، سولفات‌ها، بیس‌فنول‌ها و پارافنلین دی آمین‌ها باعث بروز حساسیت‌های تنفسی می‌شود. اگر از این مواد استفاده می‌کنید باید ماسک بزنید و موارد احتیاطی را رعایت کنید. بروز علائم تنفسی مانند آسم، سرفه، احتقان، عطسه، سوزش چشم، التهاب و حتی درد عضلات می‌شود.

وقتی با پرسولفات آمونیوم کار می‌کنید حتما باید از دستکش استفاده کنید و وقتی مواد مختلف را با هم ترکیب می‌کنید باید در جایی این کار را انجام دهید که هوا جریان دارد. این کار باعث می‌شود تا بوی مواد وارد ریه شما نشود. استفاده از ماسک آکرلیک یا لنزهای مخصوص در هنگام کار با این مواد شیمیایی الزامی است..

این کار کمک می‌کند تا از ورود این مواد شیمیایی به چشم جلوگیری شود. استفاده از ماسک فیلتردار نیز از سیستم تنفسی محافظت می‌کند. آمونیوم پرسولفات نام‌های مختلفی دارد که شامل دی آمونیوم پراکسی دی سولفات و دی آمونیوم پراکسو دی سولفات است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در شرایط اضطراری مواجهه کارکنان با آمونیوم پرسولفات ، فورا و در سرع وقت با کارشناس متخصص شرکت بازرگانی نسیم تجارت تماس حاصل فرمایید .

-پرسوبفات112
-پرسوبفات112

ویژگی‌‌های شیمیایی

دمای ذوب آمونیوم پرسولفات صنعتی و بهداشتی ۱۲۰ درجه است و دارای دمای جوش ۱۳۸ درجه است. حلال این ماده شیمیایی آب و متانول است و دارای حلالیت ۵۸ درصدی در آب است. این واکنش یک فرایند گرماگیر است.

کاربردهای پرسولفات آمونیوم

یکی از کاربردهای آمونیوم پرسولفات صنعتی و بهداشتی در مواد شوینده است. همچنین در صنعت نفت و کشاورزی، آرایشی و بهداشتی، رنگ و پلاستیک و صنعت کاغذ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در لایه بردارهای پوستی نیز از این ماده شیمیایی استفاده می‌شود. همچنین در صنعت تولید لوازم آرایشی از این ماده در محصولاتی که در فرایندهای سفید کنندگی به کار می رود استفاده می‌شود.

این ماده در ترکیب محصولاتی که باعث سفید شدن و رنگ برداری از موهای طبیعی و رنگ شده می‌شوند به کار می رود. در حقیقت این ماده به عنوان یک عامل اکسید کننده قوی در صنعت محسوب می‌شود و برای تولید اکسیدان‌ در صنایع بهداشتی از این ماده استفاده می‌شود.

یکی دیگر از موارد کاربرد این ماده شیمیایی در تولید صابون است که در فیلد مواد بهداشتی یکی از پراستفاده‌ترین مواد موجود است.

-پرسوبفات112

کاربرد در تولید مواد آرایشی

با توجه به اینکه آمونیوم پرسولفات در اکسیدان‌های ارایشی وجود دارد و از اکسیدان برای رنگ کردن مو استفاده می‌شود این ماده به یکی از پرکاربردترین‌ مواد در صنعت آرایشی بهداشتی تبدیل شده است. برای رقیق کردن رنگ مو از اکسیدان استفاده می‌شود و همچنین باعث رنگ برداری از مو و تاثیر رنگ موی جدید بر ساقه‌های مو می‌شود.

کار کردن در فیلد رنگ و مش درآمد بسیار خوبی برای افراد ایجاد می‌کند. اما مشکلاتی هم دارد که اگر ارایشگر موارد ایمنی را رعایت نکند باعث می‌شود نتواند در این فیلد برای مدت طولانی به کار مشغول شود. وقتی این ماده با یک پراکسید تبدیل شود یک واکنش شیمیایی انجام می‌شود. با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از شرکت نسیم تجارت ، لذت یک خرید با حداقل هزینه و حداکثر کیفیت را در ذهن خود ماندگار کنید . پراکسید باعث فعال شدن پرسولفات می‌شود و این مولفه‌ای است که می‌تواند موها را روشن کند. اصول کار بر این اصل استوار است که حل شدن رنگ دانه‌های طبیعی و مصنوعی راحت‌تر شده و فرایند رنگ برداری از موها سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

آرایشگران باید به این موضوع توجه کنند که ممکن است بعضی از افراد به این ماده حساسیت نشان دهند. وقتی رنگ روی سر مشتری قرار می‌گیرد ممکن است باعث سوزش یا تورم پوست سر شود. بثورات جلدی یکی از مواردی است که نشان دهنده حساسیت به پرسولفات است.

وقتی می‌خواهید با آمونیوم پرسولفات کار کنید از ظروف فلزی یا پلاستیکی استفاده کنید و اگر در حین کار این ماده با چشم تماس پیدا کرد حتما با آب به خوبی چشم را شستشو دهید. این مواد را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و از مواد الوده دور نگه دارید.

فروش آمونیوم پرسولفات تخصص ماست . با مناسبترین قیمت از ما خرید کنید .

تاثیر پرسولفات بر ملانین مو

از دیگر استفاده های آمونیوم پرسولفات در صنایع آرایشی و بهداشتی می توان به این اشاره نمود که :

یکی از پروتئین‌های مو ملانین نام دارد که مسئول ایجاد رنگ در موهای طبیعی است. استفاده از مواد سفید کننده مانند پرسولفات باعث می‌شود تا ملانین موجود در مو فعال شود و وقتی پرسولفات در تماس با مو و آب قرار می‌گیرد می‌تواند به داخل مو نفوذ کند. سپس  با ایجاد تغییراتی در ملانین باعث ایجاد تغییر در رنگ مو می‌شود.

شرکت بازرگانی نیسیم تجارت؛ پیشرو در فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

-پرسوبفات112

کلام آخر

یکی از اکسید کننده‌های قوی آمونیوم پرسولفات نام دارد که اگر در معرض حرارت قرار بگیرد دارای اثر خورندگی است. این ماده به راحتی تجزیه می‌شود و در محلول‌های آبی به آمونیوم هیدروژن سولفات و هیدروژن پراکسید تجزیه می‌شود. 

آمونیوم پرسولفات صنعتی و بهداشتی وقتی در مجاورت رطوبت قرار بگیرد به سرعت رطوبت را جذب می‌کند و ظاهری شبیه به کیک پیدا می‌کند. در صنایع مختلفی از این ماده استفاده می‌شود، از صنعت عکاسی گرفته تا تولید لوازم آرایشی بهداشتی، این ماده یکی از مواد پرمصرف در تولید محصولات مختلف است. بهتر است در طول کار کردن با این محصول مجرای تنفسی خود را با ماسک بپوشانید و از خوردن و آشامیدن در حین کار کردن با پرسولفات پرهیز کنید. همچنین از ریختن باقی مانده این مواد به محیط زیست هم خودداری کنید. زیرا حضور ترکیبات فسفاته برای محیط زیست مضر است.

بهتر است بدانید شرکت نسیم تجارت به سلطان آمنیوم پرسولفات ایران شهرت دارد و بزرگترین تیم فروش آمنیوم پرسولفات در ایران را دارا می باشد .

پایین ترین قیمت و بالاترین آمونیوم پرسولفات را از نسیم تجارت بخواهید .

مشاهده سایر محصولات شرکت بازرگانی نسیم تجارت

برای خرید آمونیوم پرسولفات از شرکت بازرگان نسیم تجارت به لینک زیر مراجعه کنید .

مزایای خرید و فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی و بهداشتی از شرکت بازرگانی نسیم تجارت

  • خرید آسان و بدون دغدغه
  • تامین سریع
  • ارسال رایگان
  • تحویل کالای با کیفیت
  • یک خرید با کمترین هزینه و بیشترین سطح رضایتمندی
  • خاطره شیرین خرید آمونیوم پرسولفات از نسیم تجارت و تمایل قلبی شما به خرید مجدد

ما برای شما بهترین ها را به ارمغان می آوریم .

Visits: 6

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.