مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

درباره ما : فروش آمونیوم پرسولفات

فروش آمونیوم پرسولفات با ما بهترین خودتان باشید

درباره ما ، فروش آمونیوم پرسولفات : شرکت نسیم تجارت ، از شرکت های پیشرو در واردات مواد شیمیایی و خرید مواد اولیه صنایع مختلفی چون صنعت کاغذسازی، نساجی، صنایع پلیمری و رنگ و رزین سازی، صنایع فولاد، صنایع لاستیک سازی، شرکتهای تولید کودهای شیمیایی و صنایع آرایشی و بهداشتی با سابقه ای درخشان  می باشد .

 

درباره ما درباره ما

زمینه فعالیت شرکت بازرگان نسیم تجارت

و اینک شرکت بازرگانی نسیم تجارت انحصارا در زمینه فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، فروش پتاسیم پرسولفات صنعتی و فروش سدیم پرسولفات صنعتی فعالیت دارد .

1076890-custom-1024x444

فرصت را از دست ندهید ، استخدام شوید

استخدام در شرکت نسیم تجارت

برای ارسال فرم استخدام کلیک کنید

درباره ما : تجربیات شرکت بازرگانی نسیم تجارت



نسیم تجارت به منظور ارج نهادن به تولید ملی آموخته است که رشد اقتصادی و افزایش درآمد ملی وابسته به حمایت از تولید داخلی است . به همین لحاظ تمرکز فعالیت های خود را بر فروش مواد اولیه صنعت گذاشته است. درباره، ما، فروش، آمونیوم پرسولفات

مواد اولیه صنایع از دیدگاه نسیم تجارت دو دسته اند:

الف- مواد اولیه شیمیایی که در کشور تولید می شوند. درباره، ما، فروش، آمونیوم پرسولفات

ب- مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز صنایع کشور که در حال حاضر در کشور تولید نمی شوند . مانند فروش آمونیوم پرسولفات

ما فقط اقدام به خریدو فروش مواد اولیه شیمیایی می کنیم که در داخل کشور تولید نمی شود و صنایع ایران زمین نیازمند این مواد است مانند خرید و فروش آمونیوم پرسولفات.

حجم بالای درخواست مشتریان ما ، نتیجه ای جز کاهش هزینه های تامین و خرید و نیز کاهش هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های اضافی به دنبال نداشته و در نتیجه قیمت تمام شده تامین و فروش مواد اولیه شیمیایی برای صنایع ایرانی بسیار پایین تر از وضعیت خرید جزئی خواهد بود و لذا ، سوددهی بنگاه های اقتصادی و صنایع کشور با این روش به حداکثر ممکن خواهد رسید . درباره، ما، فروش، آمونیوم پرسولفات

هدف ما: ایرانی آباد و مقتدر در سراسر دنیا. 

مهارتهای نسیم تجارت
تامین و فروش مواد شیمیایی تخصصی صنعت کاغذسازی 93%
تامین و فروش ماشین آلات 57%
افتخار ما
سود کم برای ما ، سود زیاد برای مشتری 99%

شرکت بازرگانی نسیم تجارت ، متخصص واردات و فروش آمونیوم پرسولفات و مواد اولیه صنعت کاغذسازی با مناسب ترین قیمت می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت، با ما تماس بگیرید.

Visits: 107

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.