مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

آخرین مقالات

اصول ایمنی عملکرد های ایمن در کار

اصول ایمنی عملکرد های ایمن در کار

اصول ایمنی عملکرد های ایمن در کار

مقاله : اصول ایمنی عملکرد های ایمن در کار

مقدمه

 هر فردی که با مواد خطرناک سروکار دارد باید از روش های ایمن در کار که لازمه بقا است مطلع باشد.اصول ایمنی عملکرد:
 همانگونه که خلبانان شجاع پیر به تعداد زیاد وجود ندارند و نیز باید گفته شود که متخصص مواد زیان آور که شجاع و مسن باشند هم تعداد زیادی نیستند . شرکت بازرگانی نسیم تجارت ، فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی .اگر عملیات ما ایمن باشد ما چگونه مدل آن را تبیین می کنیم عقلانی می‌گوید باید پیشگیری کنیم ولی متاسفانه به دست آوردن این حس عقلانی سخت حاصل می شود.

خود ارزیابی OSHA

یکی از منابعی که در این زمینه کمک می کند اداره فدرال ایمنی و بهداشت کار است . سایت OSH را در آدرس اینترنتی www.osha.gov جستجو کنید و به تمامی نوشته ها و اسنادی که مجانی قابل بارگذاری هستند ، توجه نمایید. فروش آمنیوم پرسولفات صنعتی. اصول ایمنی عملکرد لطفاً سعی نکنید که تمامی مراجع قانونی OSHA و سایر مراجع را حفظ کنید. فایل ها را برای کسانی ذخیره کنید که به اندازه کافی، کار برای مشغول نگه داشتن خود ندارند. آنچه که همه ما نیاز به انجامش داریم این است که بیاموزیم کجا میتوانیم در سایت های اینترنتی به دنبال قوانین کار بگردیم.

چگونگی اجرای خودارزیابی OSHA در خصوص اصول ایمنی عملکرد

اکثر ما که درگیر مشاوره ایمنی و محیط زیست هستیم هر روز به درون استخر ممنوع از اطلاعات قانونی فرو می‌رویم گروهی صدها دلار خرج می‌کنند تا برنامه هایی را خریداری کنند که از اطلاعات موجود در سایت های قوانین در اینترنت جمع آوری و به صورت نرم افزار در آمده اند چرا این کار را بکنیم این اطلاعات را می توانید به طور مستقیم از منبع آن به دست آورید برای به دست آوردن راحت اطلاعات به واسطه ها پول ندهید. فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی. اصول ایمنی عملکرد. بیایید به بعضی از راهنماهای مواد و اطلاعات تکمیلی آنها که به ما کمک می کنند که در ارزیابی مواد زیان آور بهتر عمل کنیم نگاهی بیاندازیم.

برنامه های تنظیم کننده مربوط به مکان های کاری حاوی مواد زیان آور

چندین مورد قانونی HAZMAT اصلی وجود دارد که اکثر متخصصین ایمنی و بهداشت و محیط زیست باید درباره آنها اطلاعات داشته باشند. این موارد عبارتند از:
 
  •  برنامه های مربوط به عملکرد وضعیت اضطراری و خروج افراد از ناحیه خطر
  •  برنامه ریزی واکنش در مقابل وضعیت اضطراری
  •  مواد زیان آور و مدیریت مواد زائد
  •  عملیات مربوط به مواد زائد خطرناک و واکنش در مقابل وضعیت اضطراری
  •  اطلاع رسانی مربوط به خطرات
  •  پاتولوژی خونی
  •  کمک های اولیه
  •  مدیریت ایمنی فرایند
  •  ایمنی حریق جلوگیری و واکنش در مقابل حریق
  •  کنترل انرژی زیان آور تعطیلی و مهر و موم کردن
  •  ورود به فضاهای بسته مجوز ورود و نجات از فضاهای بسته
  •  بایگانی گزارشات
  •  جابجایی و انبار مواد
  •  کامیون ها چنگال های الکتریکی و سایر وسایل
  •  برنامه های اختصاصی مواد سرب جیوه و بسیاری دیگر
  •  ماده مربوط به وظایف عمومی از آیین نامه OSHA
SOP-1

سایر برنامه های همراه عبارتند از:

  1.  اداره حمل با کشتی و جابجایی
  2.  سازمان بین المللی هوایی کشوری حمله هوایی مواد زیان آور
  3.  احتمال نشر اقدامات لازم برای آزاد شدن مواد تنظیم شده
  4.  برنامه های کنترل آب پاکیزه و آلودگی آب
  5.  آیین نامه هوای پاک و برنامه های کنترل آلودگی هوا
  6.  امنیت هزمت و آگاهی از عملیات ضد تروریست حراست محلی
  7.  احتمال وقوع و مدیریت مواد زائد
  8.  سایر مواد زائد مشخص شده مواد زائد اختصاصی و مواد زائد جهانی
  9. اصول ایمنی عملکرد – خرید اینترنتی آمونیوم پرسولفات صنعتی

توضیح برنامه های اصول ایمنی عملکرد های ایمن

 فراموش نکنید که در هر ایالتی مقررات ایمنی بهداشت و محیط زیست مربوط به خود را دارد و اکثر شهرها مقرراتی را دارند که می‌تواند نسبت به برنامه های فدرال فوق الذکر سختگیرانه تر باشند – خرید اینترنتی آمونیوم پرسولفات صنعتی-  بالاترین حد سخت گیری در مواجهه با مواد زائد باید صورت گیرد اگر نیاز به مراجع قانونی دارید برای هر یک از برنامه های قانونی در اینترنت جستجو کنید و یا از موسس وزین ذکر شده فوق کمک بخواهید اکنون باید درباره بعضی مواد خاص که می‌توانند در ارزیابی محیط کار و عملکرد ایمنی در انجام کار بحث کنیم.
 

ملاحظاتی در مورد اصول ایمنی عملکرد های کار ایمن

 در هر موقعیتی که در آن شرایط زیان آور وجود دارد یک نفر باید مسئول باشد. افرادی که وظیفه هماهنگی فعالیت‌های کاری را انجام می‌دهند ، مسئولند مشخص نمایند، که آیا عملکرد کاری من در محیط کار انجام میشود یا خیر؟ افسران ایمنی حاضر در محیط مدیران ایمنی و بهداشت و محیط زیست و یا هر فرد دیگری که به عنوان متخصص ایمنی و محیط زیست و بهداشت مشخص شده باشد ، مسئولند که از انجام امور ایمنی اطمینان حاصل کنند. برنامه‌های مقرراتی باید به درستی به روش های عملیاتی استاندارد تقسیم شوند. ( SOP )
 شناسایی موارد خطر و ارزیابی محیط برای شناسایی پتانسیل وجود شرایط زیان آور و فعالیت های مربوط به فراوری برای به اجرا درآوردن روش های عملیاتی استاندارد SOP و حصول اطمینان از راهکارهای کاری من می‌تواند انجام شود .
 

چه نوع عملیات کاری نیاز به ارزیابی دارد؟

 تمامی عملیات نیازمند ارزیابی هستند . باید در مورد بعضی از فعالیت های خاص که قبل از انجام SOP نادیده گرفته شده اند، بحث کنیم. فروش آونیوم پرسولفات صنعتی لطفاً توجه داشته باشید که هر یک از ملاحظات زیر برحسب استانداردهای قانونی بوده و این مطالب به عنوان نمونه‌ای از چک لیست ایمنی بعداً در این مقاله خواهد آمد.

اطلاع رسانی مربوط به خطرات

 اگر مواد خطرناک در فعالیت های کاری وجود داشته باشند به طور طبیعی برنامه اطلاع رسانی خطر باید از آن جلوگیری کند چه چیزی در بر گیرنده اطلاع رسانی کامل مواد زیان آور است در این زمینه دو مطلب باید ایراد گردد.اصول ایمنی عملکرد
 
  1.  حق دانستن کارگر
  2.  حق دانستن جامعه

حق دانستن کارگر

همانطور که در ادامه مقالات این سایت توضیح داده خواهد شد، کارگران باید از آنچه که با آن کار می‌کنند و اتفاقی که ممکن است در اثر جابجایی نادرست برایشان بیفتد و به آنها آسیب برساند آگاه باشند کارگران باید از خصوصیات مواد خطرناک مربوط به مواد زیان آور قبل از کار با آنها اطلاع داشته باشند. تا کنون چند بار شنیده ایم که در اخبار اعلام شده کارگران به خاطر اینکه درست آموزش ندیده بودند، دچار آسیب جدی شدند و یا شرایط خطرناک ناشی از جابجایی نادرست مواد خطرناک را نادیده گرفتند.

جوانی را که در هنگام پر کردن باک بنزین خودروی خود بر لب از سیگار روشن داشت را فراموش نکنید.

این فرد چندین بار از خطر جدید ولی در نهایت آتش سیگارش سبب انفجار بخار بنزین در باک شد و به یک چوب سوخته تبدیل شد. در مقاله های بعدی  مبحث شناسایی خطر خطرات به ملزومات کلیدی HAZMAT OSHA می پردازیم.

Views: 84

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.