مواد شیمیایی کاغذسازی - فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

آخرین مقالات

روشهای تشخیص و تجزیه و تحلیل آمونیوم پرسولفات در خرید و فروش

روشهای تشخیص و تجزیه و تحلیل آمونیوم پرسولفات در خرید و فروش

آمونیوم پرسولفات مناسب خرید : روش های تشخیص و تجزیه و تحلیل آمونیوم پرسولفات

درباره آمونیوم، پرسولفات، مناسب، خرید:

در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات نسبتا دقیقی در خصوص روشهای تشخیص و تجزیه و تحلیل آمونیوم پرسولفات و انواع دیگر پرسولفاتها نظیر:

پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات روشهای تجزیه تحلیل آمونیوم پرسولفات خرید و فروش ارائه دهیم .

آمونیوم، پرسولفات، فروش، انتخاب

شناسایی آمونیوم پرسولفات

در خصوص روشهای تجزیه و تحلیل آمونیوم پرسولفات مناسب خرید ، پتاسیم پرسولفات و نیز سدیم پرسولفات جهت حصول نتیجه مناسب و بهینه خرید و فروش این مواد بایستی اشاره کرد که :

واکنش با سولفات آهن (II) و تیتراسیون برگشتی با پرمنگنات پتاسیم برای شناسایی پرسولفات ها استفاده می شود

آمونیوم، پرسولفات، فروش، انتخاب (Degussa Australia Pty Ltd, 1999). 

روش های پایش اتمسفر در تشخیص و تجزیه و تحلیل آمونیوم پرسولفات

به منظور تجزیه و تحلیل آمونیوم پرسولفات جهت خرید و فروش بهینه از دو روش برای نظارت بر غلظت پرسولفات اتمسفر استفاده می کنیم .

در روش اول (Leino  وسایرین  1999)، غبار موجود در هوا بر روی فیلتر استات سلولز (Millipore AAWP 0037) با یک پمپ غشایی ثابت جمع آوری شد.

پرسولفات ها در 10 میلی لیتر آب در حمام آب جوش استخراج و سولفات های هیدرولیز می کنیم با کروماتوگرافی یونی تعیین می کنیم.

در تجزیه و تحلیل، یک نمونه 50 میکرولیتری به ستون IC-PAK A (واترز، ایالات متحده آمریکا) تزریق شد و شوینده بوراتگلوکونات 1.3 میلی‌مولار با سرعت 1.2 میلی‌لیتر در دقیقه پمپ شد

و با یک آشکارساز رسانایی Waters مدل 430 (واترز، ایالات متحده آمریکا) شناسایی شد.

آمونیوم، پرسولفات، فروش، انتخاب

ادامه پایش اتمسفری

در روش دوم، نمونه‌های تکی غبار با استفاده از پمپ دو پونت آلفا ۱ (‏سرعت جریان ۳.۵ لیتر بر دقیقه)‏و سر نمونه‌برداری غبار (‏سرعت مکش ۱.۲۵ متر بر ثانیه)‏با یک فیلتر الیاف شیشه‌ای (‏قطر ۳۷ میلی متر، مک اینری – ناگل)‏جمع‌آوری کردیم. آمونیوم پرسولفات مناسب خرید (Merget  وسایرین  1996) نمونه های منطقه با یک جمع کننده با حجم بالا (Gravicon VC25، Stroehlein، Kaarst، آلمان) با سرعت جریان 22.5 متر مکعب بر ساعت و سرعت مکش 1.25 متر بر ثانیه کی گیریم. غبار کل روی فیلترهای الیاف شیشه با قطر 150 میلی متر (Macherey-Nagel) جمع آوری شد. روشهای، تجزیه، تحلیل، آمونیوم، پرسولفات، خرید، فروش مقدار پرسولفات در غبار به عنوان گوگرد توسط طیف سنجی انتشار پلاسما جفت القایی تجزیه و تحلیل نمودیم.

روش های پایش بیولوژیکی و تجزیه و تحلیل آمونیوم پرسولفات ، سدی پرسولفات و پتاسیم پرسولفات

هیچ کدام را نشناخته اند.

روشهای تجزیه تحلیل آمونیوم پرسولفات خرید فروش

آمونیوم، پرسولفات، فروش، انتخاب

تولید و واردات آمونیوم پرسولفات ، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات

آمونیوم، پتاسیم و سدیم پرسولفات در ایران تولید نمی‌شود.

در خارج از کشور، آمونیوم و پرسولفات پتاسیم به ترتیب با الکترولیز محلول های غلیظ آمونیوم و سولفات پتاسیم تولید می کنیم(لوئیس، 1997). پرسولفات سدیم را با الکترولیز سلولی غشایی سولفات سدیم و اسید سولفوریک می سازیم. (اشفورد، 1994). در استرالیا، چندین محصول از پرسولفات وارداتی فرموله می کنیم. آمونیوم پرسولفات مناسب برای خرید پارامترهای انتخاب پرسولت‌های خالص از آلمان در کیسه‌های پلی‌اتیلن ۲۵ یا ۵۰ کیلوگرمی یا در کیسه‌های بزرگ‌تر با ظرفیت ۱۰۰۰ کیلوگرم وارد می کنیم. علاوه بر این، تعدادی از شرکت‌ها محصولات از پیش فرموله شده دکلره مو را برای استفاده در سالنهای آرایشگاه ها و یا برای فروش به مشتریان وارد می‌کنیم. محصولات وارد شده برای مصارف سالنی را می توان همانطور که هست یا با بسته بندی مجدد به فروش رسانیم. تمامی محصولات وارداتی و فرمول‌بندی شده محلی که حاوی نمک‌های پرسولفات هستند در ضمیمه ۱ لیست کرده ایم. ​

خرید، آمونیوم، پرسولفات، مناسب ، فروش، انتخاب

پارامترهای اصلی در انتخاب آمونیوم پرسولفات مناسب خرید :فرمولاسیون محصولات بر اساس تجزیه و تحلیل میزان مصرف انواع پرسولفات مورد استفاده

در شرکت های ایرانی که پودرهای دکلره مو را از پرسولفات خالص فرموله کردند. یک شرکت کمتر از 1000 کیلوگرم پرسولفات آمونیوم در سال (20٪ تا 30٪ محصول) و کمتر از 1000 کیلوگرم پرسولفات پتاسیم در سال (30٪ تا 40٪ محصول) برای ترکیب در دو محصول دریافت می کنیم. روشهای، تجزیه، تحلیل، آمونیوم، پرسولفات، خرید، فروش شرکت دیگر دو محصول مصرفی را از پرسولفات آمونیوم دریافتی از یک شرکت دوم، یک محصول حاوی حداکثر 50 درصد، دیگری تا 70 درصد پرسولفات آمونیوم، فرموله می کنیم و اولین مورد را بسته بندی می کنیم. حجم واردات سالانه پرسولفات آمونیوم برای هر دو محصول ۴۵۰۰ کیلوگرم است. ​

روشهای تجزیه تحلیل آمونیوم پرسولفات خرید فروش

فروش ، آمونیوم، پرسولفات، مناسب خرید

-پرسولفات2

کاربرد آمونیوم پرسولفات، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در صنایع آرایشی

آمونیوم پرسولفات، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات به عنوان عوامل اکسید کننده در دکلره‌های مو، ترکیبات رنگ مو و روشن کننده‌های مو با رنگ به کار می‌روند. (Wenninger , McEwen, 1997) موی طبیعی حاوی دو رنگدانه ملانین و فئوملانین است. ملانین به رنگ سیاه تا قهوه‌ای تیره است در حالی که فئوملانین از قرمز تا زرد تغییر می‌کند (‏منون و همکاران ۱۹۸۳)‏.

دکلره کردن مو شامل اکسیداسیون کنترل‌شده این دو رنگ دانه است.

ملانین به راحتی اکسید می شود در حالی که فئوملانین در برابر اکسیداسیون مقاوم تر است.

انتخاب سولفات آمونیوم مناسب ، ادامه کاربرد پرسولفات ها در صنایع آرایشی

روشهای، تجزیه، تحلیل، آمونیوم، پرسولفات، خرید، فروش فرآیند دکلره کردن موها را از چندین رنگ میانی عبور می دهیم که معمولاً به عنوان سیاه، قهوه ای، قرمز، نارنجی، طلایی، زرد و زرد کم رنگ توصیف می کنیم. اصطلاح روشن کردن عموماً زمانی به کار می رود که تنها به چند درجه تغییر رنگ نیاز است. پراکسید هیدروژن عامل اکسید کننده اولیه در دکلره های مو است اما در غلظت های مناسب برای استفاده از مو کند عمل می کند. افزودن نمک‌های پرسولفات به این دکلره کننده‌ها، فرآیند اکسیداسیون را افزایش می‌دهد چون آن‌ها اکسیژن فعال شده را در حضور هیدروژن پروکسید آزاد می‌کنند که منجر به اکسیداسیون سریع‌تر رنگدانه‌های مو می کنیم.

آمونیوم، پرسولفات، مناسب خرید فروش

تکمیل توضیح کاربردهای آمونیوم پرسولفات و انتخاب آمونیوم پرسولفات متناسب با نوع کاربری برای خرید و فروش

پودرهای تقویت کننده حاوی پرسولفات (آمونیوم پرسولفات، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات) به صورت بسته بندی جداگانه عرضه می کنیم و درست قبل از استفاده با پراکسید هیدروژن آبی مخلوط می کنیم تا مایع، ژل یا دوغاب ایجاد شود که با برس رنگ روی موها اعمال میکنیم. در صنعت آرایشگری مو، نمک‌های پرسولفات تنها به عنوان تقویت کننده دکلره استفاده می‌ کنیم و برای هیچ هدف دیگری مورد استفاده قرار نمی‌گیرند .

روشهای تجزیه و تحلیل آمونیوم پرسولفات برای خرید و فروش عمده

انتخاب آمونیوم پرسولفات مناسب برای دکلره کردن مو

در این ارزیابی، اصطلاح دکلره کردن مو شامل محصولات مورد استفاده برای دکلره کردن مو،هایلایت، استکینگ و درجه های رنگ خاص استفاده می‌شود. به منظور دستیابی به برخی از اثرات رنگ مو، ابتدا لازم است قبل از رسیدن به رنگ نهایی، رنگ موی طبیعی یا مصنوعی را با دکلره کردن مو از بین ببرید. ​روشهای، تجزیه، تحلیل، آمونیوم، پرسولفات، خرید، فروش در حالی که اکثر محصولات دکلره در بازار ایران برای استفاده حرفه‌ای در سالن‌های آرایشگری هستند، تعداد کمی از محصولات برای استفاده خانگی هستند (‏ضمیمه ۱ را ببینید)‏. آمونیوم، پرسولفات، فروش ، خرید ، مناسب ، پارامترهای انتخاب

آمونیوم پرسولفات مناسب خرید : مصارف غیر آرایشی آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات

پرسولفاتها شامل آمونیوم پرسولفات ، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات در فرآیندهای صنعتی به عنوان عوامل اکسید کننده، در اچ کردن فلزات و به عنوان عامل اکسید کننده برای رنگ ها و چاپ در صنعت نساجی استفاده می شوند. علاوه بر این، آنها همچنین در صنایع لاستیک و چسب، کاغذ و مقوا استفاده می شوند (Fisher , Dooms-Goosens, 1976). پرسولفات ها مانند آمونیوم پرسولفات، سدیم پرسولفات و پتاسیم پرسولفات برای خوشبو کردن و دکلره روغن ها، به عنوان دپولاریز کننده در باتری ها و در عکاسی استفاده می شود (Lewis, 1997). ​

Views: 5

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت نسیم تجارت ، متخصص در خرید و فروش آمونیوم پرسولفات ، پتاسیم پرسولفات و سدیم پرسولفات در گریدهای صنعتی و بهداشتی می باشد.

با خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی از ما، تجربه دریافت مواد شیمیایی ممقرون و بصرفه و با کیفیت را از دست ندهید!

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی

خرید آمونیوم پرسولفات صنعتی ساخت کشور ترکیه و چین و مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ما بسپارید . شرکت بازرگانی نسیم تجارت با بیش از 15 سال تجربه ، نیاز صنعت شما به انواع پرسولفات ها را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد ساخت .

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت نسیم تجارت میباشد

فروش آمونیوم پرسولفات صنعتی ، تخصص ماست.